تحلیل بیت کوین توسط تحلیل‌گر افسانه‌ای کریپتو امیدوار کننده است

تحلیل بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

تحلیل بیت کوین توسط پیتر برانت

پیتر برانت، معامله‌گر باتجربه بازارهای مالی، که پس از پیش یینی سقوط بیت کوین (BTC) در سال ۲۰۱۷ افسانه شد، معتقد است که این رمزارز قرار است از تمام دارایی های دیجیتال دیگر بهتر عمل کند.

برانت به ۶۹۶۰۰۰ دنبال‌کننده‌اش در توییتر می‌گوید که به دقت نمودار تسلط بیت‌کوین (BTC.D) را دنبال می‌کند و ردیابی می‌کند چه مقدار از کل سرمایه بازار کریپتو متعلق به BTC است. به گفته این کهنه کار بازار، به نظر می‌رسد BTC.D پس از حدود دو سال تثبیت در یک مستطیل بزرگ آماده شکست است. برانت نوشت:

«نمودار تسلط بیت کوین اکنون یک مستطیل ۲۴ ماهه با چندین برخورد در بالا و پایین را تشکیل داده است. در حال حاضر شکست قاطع این محدوده اهمیت زیادی خواهد داشت. عقیده من این است که بیت کوین سایر مدعیان بازار را شکست خواهد داد. در نهایت، تنها یک “پادشاه” وجود خواهد داشت و آن بیت کوین خواهد بود.»

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین

نمودار BTC.D صعودی نشان می‌دهد که بیت کوین سهم بیشتری از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که ارزش بیت کوین سریعتر از سایر دارایی‌های ارزدیجیتال رشد می‌کند یا اینکه آلت کوین‌ها سریعتر از بیت کوین ارزش خود را از دست می‌دهند. با نگاهی به نمودار برندت، به نظر می رسد که BTC.D باید از سطح ۵۰ درصد خارج شود تا باعث ایجاد شکست شود. در زمان نگارش این مقاله، BTC.D در سطح ۴۸.۳۷ درصد قرار دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx