تحلیل قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

داده‌های تریدینگ ویو یک آخر هفته ضعیف را برای بیت کوین به ثبت رساند، زیرا این ارز دیجیتال به سختی نوسانات قیمتی داشته است. پس از اینکه داده های اقتصادی ایالات متحده جرقه یک سری رویدادهای جعلی مشخص را در طول هفته زد، بیت کوین به موقعیت اصلی خود بازگشت و در زمان نگارش این مقاله هیچ نشانه ای از خروج از محدوده تعیین شده خود نشان نداد.

قیمت بیت کوین

برای مایکل ون دپوپ، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم معاملاتی Eight، این مسئله این بود که چه زمانی اتفاقات غیرقابل پیش بینی به ارزهای دیجیتال باز می گردد. او در آن روز به دنبال کنندگان توییتر گفت: «مسئله زمان است تا زمانی که نوسانات عظیم پس از چهار ماه تثبیت به بازارها بازگردد.»

اکثریت همچنان بر این باورند که ما به روند نزولی در بازارها ادامه خواهیم داد، اما من فکر می کنم که احتمال حرکت صعودی افزایش یافته است. ارقام کلان هفته توانستند جرقه ای برای بیت کوین باشند تا قیمت را به بالاترین حد یک هفته ای برسانند، در حالی که یکی دیگر از مفسران محبوب، با نام مستعار il Capo of Crypto، اظهار داشت که یک روند افزایشی می تواند قبل از ادامه روند نزولی، قیمت را به ۲۱۰۰۰ دلار ببرد.

در یک به روز رسانی توییتر قبل از بسته شدن کندل هفتگی، آنها بر این باور بودند که کل بازار یک صعود موقت خواهد داشت. آنها در بخشی از بحث بعدی در مورد چشم انداز بازار افزودند: “کاپیتولاسیون اتفاق خواهد افتاد، اما هنوز نه.”

خرید بیت کوین

کاپیتولاسیون در تئوری به این معناست که استخراج کنندگان برای ادامه امکان استخراج خود و بروزرسانی دستگاه های خود و کسب پول نقد، مجبور به فروش بیت کوین هایی شده اند که از طریق استخراج به دست آورده اند. با نگاهی به آینده، فعالان بازار به ارتباط مداوم با بازارهای سهام به عنوان دلیلی مبنی بر اینکه چشم‌انداز کوتاه‌مدت بیت‌کوین کمتر از حد مطلوب است، نگاه کردند.

بسته شدن کندل هفتگی شاخص نزدک کامپوزیت زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بعد از ۱۴ سال برای اولین بار رخ داد، دقیقا مثل زمانی که حباب دات کام ترکید و یا بحران مالی سال ۲۰۰۸ رخ داد. نیکلاس مرتن، موسس کانال یوتیوب DataDash، در پستی درباره این موضوع اظهار داشت: «این یک لحظه مهم برای دو بازار نزولی ۵۰ تا ۸۰ درصدی قبلی در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۸ بود.

#بیت کوین هرگز چنین چیزی را پشت سر نگذاشته است، پس منتظر دردهای بسیار بیشتری باشید.

شاخص نزدک 100 هفتگی و میانگین متحرک 200

شاخص نزدک ۱۰۰ هفتگی و میانگین متحرک ۲۰۰

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx