ریدیوم، صرافی غیرمتمرکز روی بلاکچین سولانا، مورد حمله قرار گرفت

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ریدیوم (Raydium)، یک صرافی غیرمتمرکز که بر روی بلاکچین سولانا ساخته شده است، مورد سوء استفاده قرار گرفت و به نظر می رسد بیش از 2 میلیون دلار به سرقت رفته است. ریدیوم این اکسپلویت را تایید کرد و گفت معتقد است که یک مهاجم کنترل آدرس مدیر صرافی را برای انجام این سوء استفاده […]

ریدیوم

ریدیوم (Raydium)، یک صرافی غیرمتمرکز که بر روی بلاکچین سولانا ساخته شده است، مورد سوء استفاده قرار گرفت و به نظر می رسد بیش از 2 میلیون دلار به سرقت رفته است. ریدیوم این اکسپلویت را تایید کرد و گفت معتقد است که یک مهاجم کنترل آدرس مدیر صرافی را برای انجام این سوء استفاده در دست گرفته و شرکت اکنون در حال بررسی این موضوع است.

مهاجم توکن های استخر نقدینگی (LP) را به کنترل خود درآورده و سپس آن‌ها را برداشت کرده است. شرکت ردیابی زنجیره ای ZachXBT متوجه شد که مجرم بیش از 2 میلیون دلار را به اتریوم منتقل کرده است که نشان می دهد مهاجم چه مقداری از وجوه را به دست آورده است. این یافته‌ها توسط شرکت تحلیلی نانسن (Nansen) نیز تأیید شد. نانسن گفت:

“کیف پولی که توکن‌ها را از استخرهای نقدینگی ریدیوم تخلیه کرده است، اکنون دارای بیش از 2.2 میلیون دلار از جمله 1.6 میلیون دلار توکن SOL می‌باشد.”

شرکت امنیتی Otter نیز این حادثه را یک هک توصیف کرد و گفت که احتمالاً یک کلید خصوصی به خطر افتاده است. طبق داده‌های دیفای‌لاما، ریدیوم همچنان بیش از 40 میلیون دلار دارایی رمزنگاری شده دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx