شرکت پرداخت بلاک درحال توسعه بخش استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 445 نفر

شرکت پرداخت بلاک (Block)، که قبلا به عنوان Square شناخته می شد، برای ایجاد مشاغل سخت افزاری استخراج بیت کوین و کیف پول خود در حال استخدام است. بر اساس چندین آگهی شغلی منتشر شده در لینکدین طی دو هفته گذشته، این شرکت در حال استخدام مدیران سیاست استخراج بیت کوین، ارتباطات و مشارکت است. در یک آگهی شغلی که روز شنبه در لینکدین ارسال شد، این شرکت گفت که تیم ماینینگ آن “ASIC استخراج بیت‌کوین، ریگ استخراج بیت کوین و سیستم ها، نرم افزار و زیرساخت های مرتبط” را توسعه می دهد.

طبق آگهی، مرکز آزمایشی بلاک میزبان سخت‌افزار ماینینگ Block خواهد بود و برای آزمایش سخت‌افزار و نرم‌افزار و مسائل عملیاتی کلی (برق، خنک‌کننده، گرد و غبار، راه‌اندازی مجدد، نظارت بر عملکرد، اتصال به استخر) سیستم استخراج، استفاده خواهد شد.

این شرکت همچنین در حال استخدام استعدادهای مهندسی “برای توسعه نسل بعدی ASIC ماینینگ” و ایجاد “نخستین ریگ ماینینگ” و “خطوط تولید ریگ استخراج آینده” خود است. همچنین دارای چندین موقعیت شغلی مرتبط با طراحی کیف پول است. بلاک در بهار گذشته کیف پول سخت افزاری بیت کوین خود را معرفی کرد.

بلاک روی بیت کوین و امور مالی غیرمتمرکز شرط بندی کرده است. به عنوان مثال، واحد مالی غیرمتمرکز بلاک، TBD، در اوایل ماه جاری یک همکاری با Circle برای ساخت استیبل کوین را اعلام کرد. همانطور که توسط CNBC گزارش شده است، در مورد ماینینگ، توماس تمپلتون، مدیر کل سخت افزار بلاک، جاه طلبی های استخراج بیت کوین شرکت را در ژانویه تشریح کرد.

مشکلات رایجی که در مورد سیستم‌های فعلی شنیده‌ایم در مورد اتلاف گرما و گرد و غبار است. دستگاه ها همچنین هر روز ممکن است از کار بیفتند، که نیاز به راه اندازی مجدد زمان بری دارند.

تمپلتون در توییتر گفت:

ما می خواهیم چیزی بسازیم که کار کند. همچنین ماینرها بسیار پر سر و صدا هستند، که آنها را برای استفاده خانگی بیش از حد نامناسب می کند.

بلاک در دوره‌ای که برای بخش استخراج دشوار است، به سمت این حوزه حرکت می‌کند. شرکت ها در چند ماه گذشته شاهد کاهش حاشیه سود خود بوده اند، زیرا ارزش بیت کوین کاهش یافته و قیمت انرژی همراه با نرخ هش جهانی و سختی استخراج افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx