صرافی Blockchain.com از بانک مرکزی سنگاپور مجوز قانونی دریافت می کند

صرافی کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 444 نفر

گسترش صرافی Blockchain.com

صرافی کریپتو Blockchain.com به جدیدترین شرکت رمزنگاری تبدیل شده است که تأییدیه اولیه بانک مرکزی سنگاپور را برای ارائه خدمات رمز پرداخت دیجیتال در ایالت شهر به دست آورده است.

تأیید نظارتی Blockchain.com به دنبال کوین بیس است که نشان داد همان تأییدیه «در اصل» را از مقامات پولی سنگاپور (MAS) در ۱۱ اکتبر دریافت کرده است.

در صورت تایید رسمی، Blockchain.com به شرکت‌هایی مانند شرکت‌هایی می‌پیوندد که قبلاً مجوز خدمات توکن پرداخت دیجیتالی از جمله صرافی‌های رمزنگاری DBS Vickers و Independent Reserve، ارائه‌دهنده راه‌حل پرداخت دیجیتال FOMO Pay، و برنامه‌های پرداخت رمزنگاری Revolut را دارند.

پیتر اسمیت، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Blockchain.com از رگولاتورهای کشور به دلیل ایجاد یک “فرآیند نظارتی شفاف” برای تقویت نوآوری قدردانی کرد.این اولین شرکتی نیست که به محیط نظارتی ساده در سنگاپور برای شرکت های رمزنگاری اشاره مثبت دارد.

اخیراً، یکی از بنیانگذاران و رئیس پلتفرم دارایی دیجیتال Anchorage Digital، دیوگو مونیکا، به محیط نظارتی قوی سنگاپور و پیدایش هاب کریپتو به عنوان انگیزه آن برای انتخاب دولت شهر به عنوان «نقطه پرش» به بازارهای آسیا اشاره کرد. مونیکا همچنین فقدان شفافیت مقرراتی در ایالات متحده را به عنوان یک مسئله اصلی برجسته کرد و نشان داد که حتی اگر شرکتی بداند که چه قوانینی بر یک دارایی حاکم است، تشخیص اینکه با کدام یک از ۱۵ تنظیم کننده نیاز به تعامل دارد دشوار است. .

در آگوست ۲۰۲۱، صرافی کریپتو Independent Reserve یکی از اولین رقبای جهانی از ۱۷۰ رقیب جهانی بود که مجوز اولیه DPT را دریافت کرد.

آدریان پرزلوزنی، مدیرعامل سنگاپور نیز اشاره مثبتی به شفافیت محیط نظارتی سنگاپور داشت و در آن زمان اشاره کرد.پرزلوزنی پیشنهاد کرد که اعطای مجوز “به قرار دادن سنگاپور در جایگاه قطب مالی پیشرو در آسیا ادامه خواهد داد.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx