توسعه دهنده سابق ترا در حال جذب سرمایه

ترا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 522 نفر

توسعه‌دهنده سابق ترا ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده تا برای استارت‌آپ‌های جدید دست به کار شود

نیل سومانی، توسعه‌دهنده سابق ترا، ۱۵ میلیون دلار برای استارت‌آپ ماژولار متقابل زنجیره‌ای مبتنی بر سولانا خود، Eclipse، جمع‌آوری کرد و به یکی از معدود افرادی تبدیل شد که با بودجه از اکوسیستم استیبل کوین ترا خارج شد.

سومانی قبلاً روی Terranova، پروژه ماشین مجازی اتریوم (EVM) کار می کرد که برای اتصال اکوسیستم استیبل کوین ترا به اتریوم طراحی شده بود. با این حال، زمانی که پروژه پس از فروپاشی، واژگون شد، توسعه دهنده به جلو حرکت کرد و پروژه Eclipse را راه اندازی کرد.

اگرچه ارتباط با ترا که سقوط آن تقریباً ۶۰ میلیارد دلار را از بین برد ممکن است یک مانع باشد، سومانی اجازه نداد که او را متوقف کند. سومانی در مصاحبه ای به The Block گفت اکوسیستم توسعه دهندگان قوی داشت و او می خواست چیزی مشابه را تقویت کند.

در تابستان بعد، در یک دور سه هفته‌ای، Eclipse حدود ۶ میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار سولانا و پالیگان جمع‌آوری کرد. Blockworks ابتدا گزارش داد که این افزایش با یک دور اولیه ۹ میلیون دلاری به رهبری شرکت های Tribe Capital و Tabiya دنبال شد.

سومانی به دنبال درس هایی بود که از کار قبلی خود آموخته بود، مانند اجتناب از یک نقطه شکست. سومانی گفت: «اگر بلاک چینی که من روی آن ساخته بودم شکست خورد، کاملاً در معرض آن بودم و واقعاً هیچ راهی برای کاهش این خطر وجود نداشت. با راه حل ما نیازی به نگرانی در مورد امنیت ندارید. شما حتی نیازی به نگرانی در مورد قابلیت اطمینان ندارید زیرا همیشه می توانید لایه اول را تغییر دهید.

Somani که قبلاً یک تحلیلگر کمی سیتادل بود، کار مهندسی رمزارز به عنوان یک تلاش پاره وقت آغاز شد و او گفت که از تبلیغات اجتناب می کند. Somani با کار بر روی TerraNova به طور همزمان به این فکر افتاد که ماشین مجازی Solana را بگیرد و «آن را به گونه‌ای، شکل یا شکل زنجیره‌ای خودش بسازد». هنگامی که پروژه ترا سقوط کرد، Somani از همان جایی که متوقف شد، با استفاده از ارتباطات قبلی و نزدیکی خود به دفتر مرکزی Solana در شیکاگو، ادامه داد و Eclipse را تأسیس کرد.

به گفته سومانی، Eclipse در اوایل سال آینده اولین نسخه پروتکل خود را منبع باز خواهد کرد.

در حالی که سومانی می تواند موفقیت خود را در سرمایه سرمایه گذار حساب کند، افراد قابل توجه دیگری از اکوسیستم ترا با تحقیقات یا فرار از دستگیری روبرو هستند.

مقامات کره جنوبی اخیراً رئیس سابق آزمایشگاه TerraForm، شرکتی که مسئول توسعه شبکه ترا است، دستگیر کردند، حکمی که بعداً توسط قاضی صادر شد.

مقامات کره جنوبی همچنین به دنبال اخطار قرمز از اینترپل علیه دو کوون، بنیانگذار آزمایشگاه Terraform بودند و بعداً به بنیانگذار دستور دادند گذرنامه خود را تحویل دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx