بیت کوین به ۱۰۰ هزار و اتریوم به ۶ هزار دلار خواهد رسید

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، استدلال کرد که زمستان کریپتو ممکن است طولانی تر از افت بازارهای قبلی باشد و دلیل آن «پتک فدرال رزرو» است! با این حال، در چند سال آینده، او انتظار دارد که این صنعت قوی‌تر از همیشه ظاهر شود و بیت‌کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد و اتریوم تا سال ۲۰۲۵ با ۶۰۰۰ دلار معامله شود.

او همچنین به “ادغام” اشاره کرد و ادعا کرد که این رویداد “بیش از حد تبلیغاتی” شده است، که اکنون باعث ایجاد درد کوتاه مدت برای سرمایه گذاران شده است. او همچنین پیش‌بینی کرد که تمرکز سبزتر اتریوم باعث پذیرش گسترده سازمانی خواهد شد که به توسعه پروتکل در سال‌های آینده کمک خواهد کرد.

بیت کوین و اتریوم در سه سال به نقاط عطف می رسند

مک گلون در مصاحبه اخیر با کیتکو نیوز موضع خود را مبنی بر اینکه بیت کوین به سطح قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار صعود خواهد کرد، تکرار کرد. با این حال، به دلیل “زمستان جهانی اقتصاد کلان”، افزایش ارزش دارایی ممکن است تا سه سال طول بکشد:

 از نظر من، رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ دلار مسئله زمان است. واقعیت کلیدی این است که پذیرش و تقاضا در حال افزایش است، مگر اینکه شما انتظار داشته باشید که معکوس شود، که من فکر نمی کنم. به قدردانی ادامه خواهد داد. در حال حاضر فقط مسئله زمان است.”

او فکر می کند که مانند حباب دات کام در اوایل دهه ۲۰۰۰، زمستان کریپتو فعلی برخی پروژه ها را از بین خواهد برد. استراتژیست نتیجه گرفت که با این وجود، کوین های قوی از تلاطم جان سالم به در خواهند برد و نقشی حیاتی در آینده امور مالی ایفا خواهند کرد.

شایان ذکر است که مک گلون همیشه با پیش بینی های خود عمل نکرده است. در پایان سال گذشته، او پیش بینی کرد که «نیروهای کاهش تورم» در سال ۲۰۲۲ غالب خواهند شد، که می تواند به بیت کوین کمک کند تا به ۱۰۰ هزار دلار برسد. با این حال، در واقعیت، سال جاری شاهد نرخ تورم بی سابقه در بسیاری از کشورها بوده ایم، در حالی که بیت کوین بسیار پایین تر از سطح پیش بینی شده معامله می شود.

توجه ویژه به “ادغام”

تغییر مورد انتظار اتریوم از اثبات سهام به اثبات کار سرانجام هفته گذشته اتفاق افتاد و به هر حال یکی از موضوعات مورد بحث در این فضا بود. همانطور که برخی انتظار داشتند، تبلیغات گسترده پیرامون این فرآیند یک رویداد “خبر را بفروش” را ایجاد کرد و قیمت اتریوم به طور قابل توجهی کاهش یافت.

مک گلون همچنین از جمله کسانی است که فکر می‌کنند که این انتقال تبلیغات زیادی دریافت کرد و این همان چیزی است که در کوتاه‌مدت بر ارزش‌گذاری توکن تأثیر منفی می‌گذارد.

من فکر می‌کنم تصویر بزرگ در مورد اتریوم این است که در حال متحول کردن امور مالی مانند معاملات آتی و ETF است، اما در حال حاضر ما از این ادغام عبور کرده‌ایم و اکنون باید نگران مشکلات احتمالی در مسیر باشیم، چیزی که همه می‌دانیم با این نوع فناوری اتفاق می‌افتد. ”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx