شبکه بایننس برای یک هارد فورک آماده می‌شود

شبکه بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

شبکه بایننس قرار است تحت یک ارتقاء هارد فورک به نام Planck در ارتفاع بلوک ۲۷,۲۸۱,۰۲۴ قرار گیرد که در حال حاضر برای ۱۲ آوریل در نظر گرفته شده است. تیم اصلی گفت که این ارتقا امنیت و پایداری بهبود یافته را به شبکه معرفی می کند.

این هارد فورک برای پیاده سازی پیشرفت های امنیتی پیشنهاد شده در BEP-171 طراحی شده است. هدف این پیشنهاد تقویت کراس چین‌های بین دو بلاکچین است که بخشی از شبکه بایننس، یعنی بیکن چین و اسمارت چین را تشکیل می دهند. بایننس امیدوار است از طریق این ارتقا امنیت، کارایی و قابلیت همکاری شبکه بلاک چین خود را بهبود بخشد.

در اواخر سال ۲۰۲۲، شبکه بایننس قربانی یک هک بزرگ شد. علت این هک به نقص مکانیزم تأیید اثبات IAVL مربوط بود. این مکانیسم امنیتی از پل متقابل زنجیره ای محافظت می کند و به کاربران امکان می دهد دارایی ها را بین BNB Smart Chain، BNB Beacon Chain و سایر شبکه ها منتقل کنند.

ارتقای پلانک آتی شامل انتقال از تایید IAVL آسیب‌پذیر به مکانیسم امنیتی پل امن‌تر به نام ICS23 است. علاوه بر این، این ارتقا یک مکانیسم قفل تایمر را برای نقل و انتقالات زنجیره ای بزرگ و همچنین توقف خودکار کانال های زنجیره ای در صورت شناسایی اثبات جعلی یا در هنگام موارد اضطراری، مانند هک های گزارش شده، معرفی می کند. هدف از این اقدامات تقویت امنیت شبکه بلاکچین BNB و محافظت بهتر از وجوه کاربران در برابر حملات احتمالی است.

برای اطمینان از انتقال آرام به ارتقای آینده پلانک، تیم اصلی شبکه بایننس از همه ذینفعان خواسته است تا مطابق با آن آماده شوند. به طور خاص، به اپراتورهای فول نود گفته شده است که برای فعال کردن هارد فورک، آخرین نرم افزار، نسخه v1.1.21 را دانلود و کامپایل کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx