مایکرو استراتژی ۱۰۴۵ بیت کوین دیگر را خریداری کرده است

مایکرو استراتژی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 468 نفر

روز چهارشنبه، شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy) اعلام کرد که ۱۰۴۵ بیت کوین دیگر با ارزشی حدود ۲۹.۳ میلیون دلار را خریداری کرده است.

طبق پرونده اخیر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، خرید جدید بین ۲۴ مارس و ۴ آوریل با میانگین قیمت ۲۸۰۱۶ دلار برای هر سکه انجام شده است. این خریدهای جدید، خزانه بیت کوین این شرکت را به ۱۴۰۰۰۰ سکه می رساند. این سکه ها با قیمت کل خرید تقریباً ۴.۱۷ میلیارد دلار خریداری شدند. میانگین قیمت خرید این شرکت اکنون ۲۹۸۰۳ دلار به ازای هر بیت کوین است.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۲۸۵۶۴ دلار در صرافی Bitstamp معامله می شود، که به این معنی است که مایکرو استراتژی حتی پس از زیان های هنگفت در سال ۲۰۲۲ به دلیل بازار نزولی، هنوز نه در سود است و نه در ضرر. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، این شرکت همچنین در اواخر ماه مارس یک خرید ۱۵۰ میلیون دلاری بیت کوین را اعلام کرد. مایکرو استراتژی با سرمایه‌گذاری اولیه خود در این ارز دیجیتال در آگوست ۲۰۲۰، یک بازیگر کلیدی در پذیرش شرکتی ارز دیجیتال پرچمدار بوده است. از آن زمان، این شرکت به گسترش ذخایر بیت‌کوین خود ادامه داده که آن را به بزرگترین دارنده دارایی‌های دیجیتال شرکتی تبدیل کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx