مایکرو استراتژی 1045 بیت کوین دیگر را خریداری کرده است

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

روز چهارشنبه، شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy) اعلام کرد که 1045 بیت کوین دیگر با ارزشی حدود 29.3 میلیون دلار را خریداری کرده است. طبق پرونده اخیر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، خرید جدید بین 24 مارس و 4 آوریل با میانگین قیمت 28016 دلار برای هر سکه انجام شده است. این […]

مایکرو استراتژی

روز چهارشنبه، شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy) اعلام کرد که 1045 بیت کوین دیگر با ارزشی حدود 29.3 میلیون دلار را خریداری کرده است.

طبق پرونده اخیر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، خرید جدید بین 24 مارس و 4 آوریل با میانگین قیمت 28016 دلار برای هر سکه انجام شده است. این خریدهای جدید، خزانه بیت کوین این شرکت را به 140000 سکه می رساند. این سکه ها با قیمت کل خرید تقریباً 4.17 میلیارد دلار خریداری شدند. میانگین قیمت خرید این شرکت اکنون 29803 دلار به ازای هر بیت کوین است.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 28564 دلار در صرافی Bitstamp معامله می شود، که به این معنی است که مایکرو استراتژی حتی پس از زیان های هنگفت در سال 2022 به دلیل بازار نزولی، هنوز نه در سود است و نه در ضرر. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، این شرکت همچنین در اواخر ماه مارس یک خرید 150 میلیون دلاری بیت کوین را اعلام کرد. مایکرو استراتژی با سرمایه‌گذاری اولیه خود در این ارز دیجیتال در آگوست 2020، یک بازیگر کلیدی در پذیرش شرکتی ارز دیجیتال پرچمدار بوده است. از آن زمان، این شرکت به گسترش ذخایر بیت‌کوین خود ادامه داده که آن را به بزرگترین دارنده دارایی‌های دیجیتال شرکتی تبدیل کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx