پرداخت مالیات با کریپتو در برزیل

ارز دیجیتال برزیل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

پرداخت مالیات با کریپتو در برزیل

طبق فرمانی که در ۱۱ اکتبر منتشر شد، شهر ریودوژانیرو به دنبال شرکت های مرتبط با کریپتو است تا در سال ۲۰۲۳ قانون مالیات بر دارایی خود را به کار گیرند و به مالیات دهندگان اجازه می دهد از کریپتو در کنار ارزهای فیات برای پرداخت مالیات استفاده کنند. این اقدام ریو را به اولین شهر برزیل تبدیل می کند که دارایی های دیجیتال را به عنوان پرداخت مالیات می پذیرد.

مقامات این شهر بیان کردند که انتظار می رود مالیات دهندگان بتوانند با بیش از یک نوع کریپتو، مالیات خود را پرداخت کنند و سایر انواع مالیات ها نیز در آینده فعال شوند. این فرمان همچنین بیان می‌کند که شرکت‌هایی که مایل به ارائه خدمات هستند باید در شهر ثبت شده و با الزامات SEC برزیل مطابقت داشته باشند.

شرکت‌های استخدام‌شده خدمات پرداخت ارز دیجیتال را ارائه می‌کنند و کریپتو را به ارز فیات تبدیل می‌کنند. وجوه با ارز فیات محلی بدون هیچ هزینه اضافی برای مالیات دهندگان به شهر منتقل می شود. شهردار ادواردو پیس در بیانیه ای گفت:

ریودوژانیرو یک شهر جهانی است. بنابراین، ما پیشرفت های فناوری و اقتصادی در جهان دارایی های مالی دیجیتال را دنبال می کنیم. ما نگاهی به آینده داریم و می خواهیم به پایتخت نوآوری و فناوری کشور تبدیل شویم. شهر ما اولین شهر در برزیل است که این نوع پرداخت را به مالیات دهندگان ارائه می دهد.
اقدامات مشابهی در سراسر جهان انجام شده است. در ماه سپتامبر، ایالت کلرادو ایالات متحده شروع به پذیرش کریپتو به عنوان پرداخت برای هر گونه مالیات بدهی کرد. مجالس آریزونا، وایومینگ و یوتا همگی لایحه هایی را برای پذیرش پرداخت های مالیاتی در قالب ارزهای دیجیتال به درجات مختلف ارائه کرده اند.

ابتکار ریودوژانیرو نمونه دیگری از تلاش هایی است که در این کشور برای گسترش پذیرش کریپتو انجام می شود. اخیراً، تعداد شرکت‌های دارای ارز دیجیتال در برزیل تا اوت به بالاترین حد خود رسیده است، زیرا سازمان مالیات محلی، Receita Federal do Brasil، ۱۲۰۵۳ سازمان منحصربه‌فرد را در ترازنامه خود در ماه اوت ثبت کرده است که ۶.۱ درصد نسبت به جولای افزایش داشته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx