بزرگترین بانک خصوصی برزیل پلتفرم توکن سازی راه اندازی می کند

توکن سازی بانک برزیلی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 776 نفر

Itaú Unibanco، بزرگترین بانک خصوصی برزیل، روز پنجشنبه اعلام کرد; قصد دارد یک پلتفرم توکن سازی دارایی ها را راه‌اندازی کند; که محصولات مالی سنتی را به توکن تبدیل می‌کند; و همچنین خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود ارائه می‌کند.

واحد جدید Itaú Digital Assets ابتدا برای مشتریان سازمانی برای خدمات توکن سازی در دسترس خواهد بود; و انتظار می‌رود نسخه عمومی آن تا پایان سال عرضه شود. این شرکت همچنین خدمات نگهداری کریپتو ارائه خواهد کرد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی، این شرکت بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد; که ارائه خدمات معاملات ارز دیجیتال به مشتریان خرد را در آینده امکان پذیر خواهد بود.

این شرکت افزود ونسا فرناندز، یک مدیر ارشد با تجربه در زمینه انطباق; کنترل های داخلی و فناوری در ایتائو و مربوزط به توکن سازی به عنوان رئیس دارایی دیجیتال ایتائو خدمت خواهد کرد.

در ماه مارس، ایتائو در میان ۹ شرکتی بود که توسط بانک مرکزی برزیل برای کمک به توسعه یک ارز دیجیتال واقعی برای پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی برزیل انتخاب شد.

ورود ایتائو به بخش ارزهای دیجیتال پس از آن صورت گرفته است; که دیگر بازیگران بزرگ فین‌تک در این کشور نیز همین اقدام را انجام داده‌اند.

این هفته، PicPay، یک برنامه پرداخت دیجیتال مستقر در برزیل با بیش از ۳۰ میلیون کاربر، اعلام کرد که قصد دارد یک صرافی ارز دیجیتال و یک استیبل کوین واقعی برزیلی را در اواخر سال جاری راه اندازی کند. در ماه می، Nubank، بزرگترین بانک دیجیتال برزیل از نظر ارزش بازار، گزینه خرید و فروش بیت کوین و اتر را در پلتفرم خود برای مشتریان اضافه کرد.

Itau در سال گذشته ۴.۵ میلیارد دلار درآمد داشت و بالاتر از نزدیکترین رقیب خود، بانک خصوصی Bradesco، که ۴ میلیارد دلار درآمد داشت، قرار دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx