ردیت یک فروشگاه کلکسیون آواتار بر روی شبکه پالیگان راه اندازی می کند

فروشگاه آواتار Reddit
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 707 نفر

شرکت ردیت (Reddit) روز پنجشنبه اعلام کرد:

فروشگاه کلکسیونی آواتار مبتنی بر شبکه پالیگان; که به کاربران امکان می دهد تصاویر پروفایل مبتنی بر بلاکچین را با قیمت ثابت خریداری کنند در حال حاضر قابل استفاده است.

این شرکت گفت; «آواتارهای کلکسیونی توسط فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌شوند; و به خریداران مجوز لازم برای استفاده از این اثرهای هنری را روی شبکه Reddit و یا خارج از آن را می‌دهند.

آواتارها را می توان در کیف پول بلاکچینی خودشبکه ردیت ذخیره و مدیریت کرد; که در حال حاضر برای کسب امتیازات جامعه مبتنی بر بلاک چین و استفاده از آن ها برای ویژگی های درون برنامه ای مانند نشان ها (بج ها) استفاده می شود.

این شرکت گفت که مشتریان برای خرید این توکن‌های غیرمثلی (NFT); نیازی به کیف پول رمزنگاری موجود ندارند; اما می‌توانند از کارت‌های اعتباری یا نقدی برای خرید دارایی‌ها استفاده کنند; که در حال حاضر قیمت‌های فهرست شده در لیست این رسانه اجتماعی; ۹.۹۹ دلار، ۲۴.۹۹ دلار، ۴۹.۹۹ دلار، ۷۴.۹۹ دلار و ۹۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

تعداد و نحوه خرید آواتارها

ردیت گفت: حدود ۹۰ طرح با همکاری هنرمندان مستقل تولید شده است; که تعداد کل NFTهایی که در این مرحله دسترسی اولیه به فروش می رسند، “ده ها هزار” است. آواتارهای NFT در ابتدا برای اعضای ساب ردیت دعوت شده در r/CollectibleAvatars  در دسترس هستند; و در هفته های آینده برای خرید در صفحه سازنده های آواتار ردیت در دسترس خواهند بود.

ردیت در پست خود به آواتارها به عنوان NFT اشاره نکرد. با این حال، این شرکت اضافه کرد که فناوری بلاک چین بخشی از برنامه‌های بلندمدت آن شرکت قرار دارد; “ما بلاک چین را راهی برای تقویت و استقلال بیشتر جوامع در Reddit می‌دانیم.”

در اوایل سال جاری، ردیت (Reddit) شروع به آزمایش قابلیتی کرد که به کاربران اجازه می داد هر NFT مبتنی بر اتریوم را به عنوان تصویر نمایه خود تنظیم کنند. در سال ۲۰۲۱، Reddit NFT های محدودی به نام CryptoSnoos را منتشر کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx