تحلیل روزانه بیت کوین – ۲۵ مهر

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 8985 نفر

تحلیل تکنیکال بیت کوین        ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

یکی از بهترین تایم فریم هایی که میتوان تحلیل بیت کوین را از آن شروع کرد تایم فریم روزانه میباشد .بنابراین با مرور حرکات قیمت در تایم فریم روزانه، شاهد یک شدوی قیمت از سمت پایین هستیم که این اتفاق بعد از ریزش بیت کوین بخاطر شاخص CPI بود .

قیمت بیت کوین بعد از جمع اوری نقدینگی توانست حرکت شارپ را به سمت بالا داشته باشد و بعد از ان یک الگوی چکش صعودی را به ثبت رساند.

بعد از صعود قیمت و برخورد با FVG  ( نوعی از گپ قیمتی که در ان سفارش های خرید یا فروش پر میشود)  اردر های فروش فعال شدند و قیمت را به سمت پایین کشاندند

قیمت بیت کوین

نمودار یک ساعته بیت کوین

بعد از ریزش بیت کوین تا نواحی ۱۸۱۸۸ دلار کفی تقریبا یکسان در نمودار بیت کوین تشکیل شد که این نواحی را به قسمتی جذاب برای بازار ساز ها در آینده تبدیل کند.

با توجه به اینکه یکسری اردرهای خرید و حتی اردرهای استاپ لاس جمع شده انتظار میرود که در حرکت قیمتی بتوانیم  پیوت مینور را رد کنیم به سمت بالا حرکت داشته باشیم یا اگر حرکت نزولی رو درپیش داشته باشیم قیمت این پیوت رو به سمت پایین رد کند.
بنابراین تایم فریم خودمون رو کم می‌کنیم  و یک نگاه کوتاه مدت تری رو از بیت کوین خواهیم داشت و همونطور که در نمودار میبینید

خرید بیت کوین

چارت یک ساعته بیت کوین

ما یک گپ دیگه در تایم فریم یک ساعته داریم که بالاش یک پیوتی قرار داره و این پیوت میتواند اردرهای Buy stop رو بالای خودش داشته باشه و بعد از اینکه قیمت بیاد و برخورد میکنه به این ناحیه عرضه ما میتوانیم که انتظار داشته باشیم این محدوده پایین تر حدود ۱۸۱۳۰ به سمت پایین حرکت کند.

اما در صورتی که  قیمت بخواد این پیوت مهم رو که در تایم فریم روزانه مشخص کردیم رد کنه، انتظار میره که قیمت براحتی بتونه به نواحی بالا برسه و استاپ لاس  معامله گرانی که معامله سل خودشون رو  که در حدود ۲۰۶۰۰ قرار دارد را بگیرد.

فروش بیت کوین

نمای تحلیل کلی بیت کوین

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx