کاردانو ۵ دلاری

پیش بینی قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 737 نفر

پیش بینی کاردانو ۵ دلاری

نمودار قیمت کاردانو

قیمت کاردانو از ابتدای سال ۲۰۲۲ بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است و اکنون با ۰.۳۶ دلار معامله می شود. اما آیا به اشباع فروش رسیده است و آیا می توان انتظار داشت که پیش بینی قیمت کاردانو صعودی باشد و در سال ۲۰۲۳ به ۵ دلار برسد؟

قیمت و توکنومیک کاردانو

قیمت فعلی کاردانو ۰.۳۶ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۳۰۰ میلیون دلار است. ADA در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۰۵ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۱۲ میلیارد دلار در رتبه هشتم قرار دارد.

کاردانو کوین مارکت کپ

۳۴,۲۸۸,۴۸۱,۶۱۸ توکن ADA در گردش است که حداکثر عرضه آن ۴۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است. شبکه کاردانو در این باور که «بزرگترین روزهای» این شبکه هنوز در راه است، تزلزل ناپذیر است. یک حساب توییتر با محوریت  کاردانو، ADA Whale، پیش‌بینی شگفت‌انگیزی درباره اتفاقاتی که ممکن است در صورت پایان سقوط بازار در شبکه رخ دهد، انجام داده است.

ADA Whale پیش بینی کرده است که کاردانو میزبان بزرگترین پلتفرم معاملاتی دیفای در طول دوره صعودی بعدی خواهد بود. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که کاردانو میزبان سریع‌ترین رشد شبکه تلفن همراه و بزرگترین پروژه DID و همچنین بزرگترین پلتفرم NFT کتاب است که توسط مؤسسات انتشاراتی بزرگ پشتیبانی می‌شود. به گفته او، ADA از سناریوهای “گاو و خرس” جان سالم به در برده است و به همین دلیل است که می تواند چنین پیش بینی هایی را با این اطمینان انجام دهد.

بر اساس اطلاعات نشان داده شده در یک اینفوگرافیک جدید توسط  کاردانو دیلی، این ارز دیجیتال توانسته در هفت فصل متوالی جایگاه خود را در بین ۱۰ ارز برتر از نظر ارزش بازار حفظ کند. این یک شاهکار است.

اکوسیستم کاردانو برای حمایت از قیمت  ADA

توسعه اکوسیستم کاردانو یکی از عواملی است که به خوش بینی سرمایه گذاران پرشور آن کمک می کند.

بازوی تجاری و سرمایه گذاری خطرپذیر کاردانو EMURGO اخیراً یک صندوق ۲۰۰ میلیون دلاری برای تشویق شرکت های ساخته شده در شبکه، با وجود بازار بد، ایجاد کرده است.

ابتکار EMURGO آفریقا حدود ۱۰۰ میلیون دلار از این پول به دست خواهد آورد. کاردانو در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای نقطه عطف بعدی نقشه راه بزرگ خود است.

چارلز هاسکینسون، خالق شرکت  Input Output Global (IOG)، پیش بینی کرد که این به روز رسانی، بلاکچین را به عنوان یک رهبر اولیه در مدیریت غیرمتمرکز معرفی می کند.

از آنجایی که چنین تحولات و اظهارات مثبتی معمولاً از قیمت کرادانو حمایت می کند، قیمت آن ممکن است در سال ۲۰۲۳ بهبود یابد.

پیش‌بینی قیمت ۵ دلاری

جفت ADA به دلار در این هفته به شدت نزولی معامله می شود و برای سومین هفته به روند نزولی هفتگی خود ادامه می دهد. ADA در ماه گذشته بیش از ۱۴ درصد کاهش یافت و به ۰.۳۷ دلار معامله شد. در بازه زمانی روزانه، کاردانو از یک الگوی مثلث نزولی خارج شده است که آن را نزدیک به ۰.۴۰ دلار نگه داشته است، اما این سطح اکنون به عنوان یک مقاومت اصلی عمل می کند. شکست نزولی یک الگوی مثلث معمولاً منجر به فروش شدید و ادامه روند نزولی می شود.

تحلیل قیمت کاردانو

از جنبه نزولی، حمایت نزدیک کاردانو هنوز نزدیک به ۰.۳۵ دلار است و شکست نزولی در این سطح می تواند قیمت ADA را حتی پایین تر، احتمالاً به ۰.۳۰ دلار برساند. شاخص های پیشرو مانند MACD و RSI، و همچنین میانگین متحرک ۵۰ روزه، همگی به نفع سوگیری نزولی هستند. شاخص های فنی از روندهای بلندمدت صعودی پشتیبانی نمی کنند. با این حال، سمت بنیادی نشان دهنده روند صعودی آینده است. در نتیجه، کاردانو می تواند تا سال ۲۰۲۳ به ۵ دلار برسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx