افزایش کوتاه مدت قیمت بیت کوین یا تغییر روند؟

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

افزایش قیمت بیت کوین تغییر روند یا تله گاوی؟

آیا نمی دانید که رشد اخیر قیمت بیت کوین ادامه دار خواهد بود یا اینکه این یک تله گاوی دیگری است؟  نیکلاس مرتن، موسس DataDash، و صاحب یکی از بزرگترین کانال های یوتیوب ارز دیجیتال مهمان برنامه Market Talks بوده است.

مرتن سخنران بین المللی، رهبر فکری و تحلیلگر ارزهای دیجیتال است. او از بیش از ۱۰ سال تجربه خود در بازارهای مالی سنتی برای درک پتانسیل ارزهای دیجیتال استفاده می کند و به ۵۱۵۰۰۰ مشترک یوتیوب خود در تصمیم گیری های سرمایه گذاری بهتر کمک می کند.

یکی از موضوعات مورد بحث با مرتن، افزایش اخیر قیمت بیت کوین (BTC) است. آیا بازار ارزهای دیجیتال بالاخره از روندی که ماه ها در آن گیر کرده بود خارج شده اند، یا فقط یک تله گاوی دیگر در حال شکل گیری است و قیمت بیت کوین به زیر ۲۰۰۰۰ دلار بازمی گردد؟

با توجه به اینکه همه معامله گران و کارشناسان باتجربه به میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای بیت کوین چشم دوخته اند، از مرتن پرسیده می شود که اهمیت این اندیکاتور چیست و چرا بسیاری آن را بسیار مهم می دانند. در آینده نزدیک بیت کوین به سمت ۳۰۰۰۰ دلار پیش می رود یا به ۱۷۰۰۰ دلار کاهش می یابد؟

از اتریوم چه خبر؟

موضوع دیگری که برای بحث وجود دارد این است که آیا سرمایه‌گذاران خرد شروع به بازگشت سریع به بازار کرده‌اند; آیا این می‌تواند نقشی در افزایش قیمت بیت کوین داشته باشد؟ با به‌روزرسانی‌های بیشتری در مورد انتقال آن از پروتکل اثبات کار به اثبات سهام، اتر (ETH) اخیراً عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. آیا اتر می تواند این بار بر خلاف بیت کوین، رهبری بازارها را به دست بگیرد؟ میزبانان این برنامه برای دریافت تصویر بهتر، به نمودار اتریوم نگاهی خواهند انداخت.

با افزایش قیمت بیت کوین، آلت کوین ها هرگز عقب نمی مانند. جب و مرتن نگاهی به برخی از آلتکوین‌های با بهترین عملکرد می‌اندازند; و متوجه می‌شوند که کدام‌ یک هنوز روند نزولی خود را نشکسته اند. در مورد آلت‌کوین‌ها، متیک توکن شبکه پالیگان; پس از اخباری مبنی بر پذیرش آن در برنامه شتاب‌دهنده دیزنی; (تنها پلتفرم بلاک‌چینی که این کار را انجام می‌دهد) شاهد افزایش قیمت اخیر آن بوده ایم. آنها در مورد اینکه این می تواند چه معنایی برای پلتفرم داشته باشد بحث خواهند کرد و همچنین به نمودار نگاهی خواهند انداخت.

گفتگوهای بازار با پخش زنده Crypto Jebb هر پنجشنبه ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر UTC. هر هفته یک مصاحبه ویژه با برخی از تأثیرگذارترین و الهام‌بخش‌ترین افراد صنعت کریپتو و بلاک چین پست می‌شود. بنابراین، حتما به صفحه یوتیوب کوین تلگراف سر بزنید و برای برای از دست ندادن ویدیوهای آینده سابسکرایب کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx