تحلیل بیت کوین | قیمت BTC به کدام سو خواهد رفت؟

تحلیل بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 168 نفر

روز گذشته، قیمت بیت کوین باری دیگر محدوده ۶۷۰۰۰ دلار را پس گرفت. با وجود اصلاحی در حدود ۱.۱ درصد، قیمت BTC همچنان بالای ۶۶۰۰۰ دلار باقی مانده است. اما سوال اصلی این است که قیمت BTC از محدوده فعلی به کدام سو خواهد رفت؟

تحلیل بیت کوین

ییت کوین پس از هاوینگ، نشانه‌های مثبتی را از خود به نمایش گذاشته است. پس از این رویداد مهم، قیمت BTC جهت صعودی خود را حفظ کرده که برخلاف انتظار بوده است؛ چراکه پس از هاوینگ‌های قبلی، با وجود رشد قیمت در بلند مدت، BTC معمولا ریزش‌هایی را ثبت می‌کرد. علت این عملکرد مبت را می‌توان به افزایش چشمگیر تقاضا برای ETFهای اسپات بیت کوین نسبت داد.

تحلیل بیت کویندر زمان نگارش این مقاله، قیمت BTC در حدود ۶۶۰۵۰ دلار نوسان می‌کند. این رمزارز با نزدیک شدن به محدوده حمایت اصلی خود در حدود ۶۰۰۰۰ دلار، به خوبی پشتیبانی شد و با جمع کردن نقدینگی در این قیمت‌ها، خود را در حدود ۱۴ درصد بالاتر کشید. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که بیت کوین یک الگوی پرچم صعودی را ترسیم کرده است. طبق این الگو می‌توان انتظار داشت که قیمت خود را تا سقف کانال نزولی الگوی پرچم، در حدود ۷۱۲۰۰ دلار بالا بکشد.

از سوی دیگر، اندیکاتور MACD نیز در وضعیتی صعودی قرار گرفته است. این اندیکاتور که از اواسط ماه مارس در وضعیتی نزولی قرار داشت اکنون سیگنال خرید را نشان می‌دهد. فاز منفی در MACD رو به پایان است و از طرفی، خط سیگنال در حال قطع کردن خط MACD به سمت بالا است.

با توجه به موارد ذکر شده، انتظار داریم که بیت کوین ابتدا تا سقف کانال پیشروی کند. به دلیل نزدیک بودن به ATH بیت کوین، احتمال درگیری میان خریداران و فروشندگان در این محدوده بالا است اما در صورت شکست معتبر و خروج از سمت بالای کانال، می‌توان انتظار ثبت یک ATH جدید در حدود قیمت ۸۸۰۰۰ دلار را از بیت کوین داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx