تحلیل بیت کوین | بررسی وضعیت قیمت BTC

تحلیل بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2041 نفر

بیت کوین (BTC) پس از ثبت بیشترین قیمت خود در حدود ۳۱۸۰۰ دلار یک روند نزولی را آغاز کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد که حرکت کلی رمزارز اصلی بازار صعودی است. بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی حرکت خود را در یک کانال صعودی پیش برده است.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه

تحلیل بیت کوین و بررسی وضعیت کلی قیمت BTC

ریزش اخیر بیت کوین در روزهای گذشته، در واقع یک اصلاح قیمتی در ادامه حرکت صعودی است. این اصلاح قیمتی زمانی رخ داد که BTC به خط میانی کانال صعودی خود رسید و در ۴ تلاش بعدی خود نتوانست از این محدوده عبور کند. در تحلیل های گذشته بیت کوین، دو محدوده بسیار مهم را مشخص کردیم و گفتیم که سطح ۰.۳۸ و ۰.۶۱ فیب اصلاحی می‌توانند دو محدوده حمایتی اصلی بیت کوین محسوب شوند.

بیت کوین حرکت خود را به گونه‌ای مدیریت کرد که تا سطح ۰.۳۸ فیب اصلاحی (که اکنون با کف کانال صعودی اصلی یکی شده است) پایین بیاید. با رسیدن به این منطقه در حدود قیمت ۲۸۶۰۰ دلار، BTC به خوبی توسط خریداران منتظر حمایت شد و یک رشد ۴ درصدی را به ثبت رساند. از طرفی، میانگین متحرک ۱۰۰ روزه نیز به کمک بیت کوین آمد و در مجاورت منطقه حماتی مدنظر ما قرار گرفت.

اکنون با حفظ این حمایت قوی، قیمت بیت کوین می‌تواند حرکت خود را به سوی ATH قبلی و سپس خط میانی کانال صعودی آغاز نماید. تا زمانی که قیمت BTC در این کانال باقی بماند می‌توان نسبت به قیمت‌های آینده بازار کریپتو خوش بین بود. از طرفی در صورت ریزش قیمت و ناتوانی حمایت ذکر شده در حفظ قیمت، احتمالا بیت کوین تا حدود ۲۷۱۰۰ دلار (سطح ۰.۶۱ درصد فیب اصلاحی) پایین بیاید که زنگ خطری برای گاوهای بازار است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx