تحلیل وضعیت بیت کوین و آلتکوین ها

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2261 نفر

تحلیل بیت کوین

بیت کوین در روز گذشته با یک ریزش حدودا ۵ درصدی از قیمت ۳۰ هزار دلاری به کانال ۲۹ هزار دلاری بازگشت. در تحلیل‌های قبلی بیت کوین به این کاهش قیمت اشاره کرده بودیم و طبق همان تحلیل انتظار داریم که بیت کوین تا محدوده ۲۸۷۰۰ دلار (باکس آبی) پایین بیاید. البته با اینکه محدوده ذکر شده یک منطقه خرید قوی به نظر می‌رسد ولی احتمال اینکه بیت تا کف کانال صعودی بلند مدت خود در حدود ۲۷۸۰۰ دلار پایین بیاید کم نیست. در حال حاضر پیشنهاد می‌شود که در روزهای آینده حرکت قیمت بیت کوین را از نزدیک زیر نظر داشته باشیم و ببینیم که در برخورد با مناطق ذکر شده چه عکس العملی را نشان می‌دهد.

تحلیل بیت کوین تحلیل اتریوم 

تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه

تحلیل اتریوم

آلتکوین ها در روز گذشته فعالیت مشابه بیت کوین را از خود نشان دادند. اتر (ETH)، رمزارز بومی شبکه اتریوم نیز از این قاعده مستثنی نبود. اتر پس از نزدیک شدن به قیمت ۲۰۰۰ دلار و ثبت یک فیک بریک اوت، یک روند ریزشی را در پی گرفته بود و تاکنون درحال از دست دادن ارزش خود بوده است. در زمان نگارش مقاله قیمت اتریوم در حدود ۱۸۵۰ دلار نوسان می‌کند اما انتظار می‌رود که قیمت تا حمایت اصلی خود در حدود ۱۷۸۰ دلار (باکس سبز) و تلاقی آن با خط روند صعودی بلند مدت پایین بیاید.

تحلیل بیت کوین تحلیل اتریوم 

تحلیل اتریوم در نمودار روزانه

در وضعیت فعلی به نظر می‌رسد که چند روزی شاهد ریزش‌ قیمت‌ها باشیم تا رمزارزها، بخصوص بیت کوین، به محدوده‌های انباشت اوردرهای خرید خود برسند تا روند فعلی تغییر کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx