تحلیل بیت کوین در نگاه بلند مدت

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 585 نفر

در این مقاله تحلیل بیت کوین قصد داریم تا کمی کلی‌تر به نمودار بیت کوین نگاه کنیم. نظرات مختلفی درمورد حرکت کلی بیت کوین مطرح هستند و در این تحلیل می‌خواهیم که با دید تکنیکال روند بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه

بیت کوین (BTC) در ژانویه سال جاری موفق شد تا خط روند نزولی و البته بلند مدت خود را شکست دهد. با تکمیل یک پول بک به این خط روند نزولی، قیمت یک کانال صعودی را شکل داد که با رنگ سبز مشخص شده است. بیت کوین بارها با خط میانی کانال و سقف کانال برخوردهایی داشت و در حرکت صعودی اخیر که دوباره قیمت به روی ۳۰ هزار دلار بازگشت با خط میانی کانال و مقاومت مربوط به ATH سال ۲۰۲۳ درگیر شد.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه

درحال حاضر قیمت بیت کوین در حدود ۳۰۵۰۰ دلار نوسان می‌کند و با خط میانی در کشمکش است. اگر فیبوناچی اصلاحی موج صعودی آخر بیت کوین را رسم کنیم، سطوح ۰.۳۸ و ۰.۶۱ به ترتیب محدوده قیمتی ۲۸۷۰۰ دلار و ۲۷۲۰۰ دلار را نشان می‌دهند. محدوده قیمتی ۲۸۷۰۰ (باکس آبی) یک حمایت مهم برای قیمت بیت کوین است که درگیری‌های زیادی نیز با قیمت داشته است. همچنین محدوده ۲۷۲۰۰ دلار هم دقیقا بر روی کف کانال صعودی قرار گرفته است که این خط روند صعودی را به حمایت اصلی بیت کوین تبدیل می‌کند.

انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین تا نواحی ذکر شده در بالا اصلاح شود و سپس به سمت سقف کانال صعودی حرکتی را آغاز کند. البته، اگر بیت کوین بتواند بر روی خط میانی تثبیت شود ممکن است که مانند موج صعودی ماه مارس در یک نفس تا سقف کانال پیش روی کند. باید توجه داشت که با حفظ این کانال صعودی می‌توان گفت که بیت کوین در یک روند صعودی قرار دارد و در صورت خروج قیمت از سمت پایین کانال، سناریوهای نزولی باطل می‌شوند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx