تحلیل بیت کوین توسط تحلیلگر مشهور DonAlt

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

شاید برخی از تحلیل‌گران فعال بازار کریپتو، با نام مستعار (DonAlt)، آشنایی داشته باشند. دونالد یا دونالت لقب یک تحلیل‌گر محبوب کریپتویی است که به‌خاطر نوسان‌گیری دقیق بیت کوین در آغاز سال 2023 شهرت دارد. این معامله‌گر در ابتدای سال موفق شد به طور ماهرانه‌ای از موجی که در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده بود […]

تحلیل بیت کوین

شاید برخی از تحلیل‌گران فعال بازار کریپتو، با نام مستعار (DonAlt)، آشنایی داشته باشند. دونالد یا دونالت لقب یک تحلیل‌گر محبوب کریپتویی است که به‌خاطر نوسان‌گیری دقیق بیت کوین در آغاز سال 2023 شهرت دارد. این معامله‌گر در ابتدای سال موفق شد به طور ماهرانه‌ای از موجی که در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده بود سربلند بیرون بیاید. درواقع DonAlt، از معدود افرادی بود که توانست زمان بازگشت بازار به مسیر صعودی را پیش‌بینی کند. حال باری دیگر این تریدر معروف سیگنال جدیدی را در اختیار سرمایه‌گذاران رمزارزها قرار داد که جدیدترین تحلیل بیت کوین است. وی عقیده دارد که پادشاه رمزارزها در آینده‌ای نزدیک با عبور از سطح 30000 دلار، به جایگاه ارزشمند خود باز می‌گردد. گفتنی است قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود [mcrypto coin=”BTC”] معامله می‌شود.

[ez-toc]

احتمال روند صعودی بیت کوین از نگاه تحلیلگر DonAlt

اخیراً یکی از تریدرهای موفق بازار کریپتو به نام DonAlt، از پیش‌بینی جدید خود درباره بیت کوین خبر داد که می‌تواند نقطه عطفی برای این رمزارز باشد. وی در توییتر خود با بیش از 51800 کاربر، اعلام کرد که احساسات بازار نشان می‌دهد بیت کوین در روند صعودی قرار خواهد گرفت و استراتژی جدیدش بر روی افزایش قیمت BTC، تأکید دارد. همچنین DonAlt، می‌گوید که در حال حاضر بیت کوین در سطحی است که «منطقه عدم تصمیم‌گیری» نامیده می‌شود.

این بدان معناست که بیت کوین پتانسیل گذر از این منطقه بلاتکلیفی و دستیابی به سطح 30000 دلاری را دارد. اما بااین‌حال نمی‌توان به قطعیت بیان کرد که بازار بیت کوین به سمت روند صعودی یا نزولی پیش خواهد رفت. چراکه در حال حاضر بیت کوین در یک نقطه تعادل قرار دارد. او عقیده دارد احساسات بازار هنوز تشدید نشده است، اما اگر بیت کوین سطح بلاتکلیفی را شکست دهد می‌تواند نقطه عطفی برای خود رقم بزند. وی در این باره نوشت:

 «از نگاه من، ما قبلاً در ماه آوریل، منطقه عدم تصمیم‌گیری را آزمایش کردیم. از آنجا رد شدیم و اکنون مستقیماً به جایی که بودیم برمی‌گردیم.»

تحلیل بیت کوین
نمودار تحلیل بیت کوین دون آلت در یوتیوب

 

 دلایل صعود بیت کوین

از سوی دیگر این تحلیلگر عقیده دارد اگر بیت کوین و معامله‌گران آن وارد منطقه تردید شده و از این مرحله عبور کنند، روند بیت کوین و بازار کریپتوکارنسی(cryptocurrency)، به سمت صعودی بسیار امیدوارانه است. وی 3 عامل کلیدی را برای این اتفاق در نظر دارد که به شرح زیر است:

  1.  بیت کوین قبلاً هم در این نقطه قرار داشته است، اما هنوز احساسات بازار به‌شدت گذشته نیست.
  2.  این مقاومت قبلاً آزمایش شد، بنابراین اکنون ضعیف‌تر است.
  3.  قیمت BTC در نقطه 16.000 دلار تثبیت شد، سپس بالا رفت و در جایگاه 23.000 دلار خود را تثبیت کرد. حالا ما شاهد یک تثبیت دیگر در نقطه 27.000 دلار بودیم که مورد بحث است.

در پی تحلیل و استراتژی جدید DonAlt، وی افزود من به بیت کوین و بازار فرصت بیشتری می‌دهم تا به قطعیت نظر خود را درباره ادامه روند BTC بیان کنم. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد بیت کوین می‌تواند در لبه صعود قرار بگیرد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx