تحلیل بیت کوین توسط تحلیلگر مشهور DonAlt

تحلیل بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 672 نفر

شاید برخی از تحلیل‌گران فعال بازار کریپتو، با نام مستعار (DonAlt)، آشنایی داشته باشند. دونالد یا دونالت لقب یک تحلیل‌گر محبوب کریپتویی است که به‌خاطر نوسان‌گیری دقیق بیت کوین در آغاز سال ۲۰۲۳ شهرت دارد. این معامله‌گر در ابتدای سال موفق شد به طور ماهرانه‌ای از موجی که در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده بود سربلند بیرون بیاید. درواقع DonAlt، از معدود افرادی بود که توانست زمان بازگشت بازار به مسیر صعودی را پیش‌بینی کند. حال باری دیگر این تریدر معروف سیگنال جدیدی را در اختیار سرمایه‌گذاران رمزارزها قرار داد که جدیدترین تحلیل بیت کوین است. وی عقیده دارد که پادشاه رمزارزها در آینده‌ای نزدیک با عبور از سطح ۳۰۰۰۰ دلار، به جایگاه ارزشمند خود باز می‌گردد. گفتنی است قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود $ ۶۳,۲۸۰.۹۵ معامله می‌شود.

احتمال روند صعودی بیت کوین از نگاه تحلیلگر DonAlt

اخیراً یکی از تریدرهای موفق بازار کریپتو به نام DonAlt، از پیش‌بینی جدید خود درباره بیت کوین خبر داد که می‌تواند نقطه عطفی برای این رمزارز باشد. وی در توییتر خود با بیش از ۵۱۸۰۰ کاربر، اعلام کرد که احساسات بازار نشان می‌دهد بیت کوین در روند صعودی قرار خواهد گرفت و استراتژی جدیدش بر روی افزایش قیمت BTC، تأکید دارد. همچنین DonAlt، می‌گوید که در حال حاضر بیت کوین در سطحی است که «منطقه عدم تصمیم‌گیری» نامیده می‌شود.

این بدان معناست که بیت کوین پتانسیل گذر از این منطقه بلاتکلیفی و دستیابی به سطح ۳۰۰۰۰ دلاری را دارد. اما بااین‌حال نمی‌توان به قطعیت بیان کرد که بازار بیت کوین به سمت روند صعودی یا نزولی پیش خواهد رفت. چراکه در حال حاضر بیت کوین در یک نقطه تعادل قرار دارد. او عقیده دارد احساسات بازار هنوز تشدید نشده است، اما اگر بیت کوین سطح بلاتکلیفی را شکست دهد می‌تواند نقطه عطفی برای خود رقم بزند. وی در این باره نوشت:

 «از نگاه من، ما قبلاً در ماه آوریل، منطقه عدم تصمیم‌گیری را آزمایش کردیم. از آنجا رد شدیم و اکنون مستقیماً به جایی که بودیم برمی‌گردیم.»

تحلیل بیت کوین

نمودار تحلیل بیت کوین دون آلت در یوتیوب

 

 دلایل صعود بیت کوین

از سوی دیگر این تحلیلگر عقیده دارد اگر بیت کوین و معامله‌گران آن وارد منطقه تردید شده و از این مرحله عبور کنند، روند بیت کوین و بازار کریپتوکارنسی(cryptocurrency)، به سمت صعودی بسیار امیدوارانه است. وی ۳ عامل کلیدی را برای این اتفاق در نظر دارد که به شرح زیر است:

  1.  بیت کوین قبلاً هم در این نقطه قرار داشته است، اما هنوز احساسات بازار به‌شدت گذشته نیست.
  2.  این مقاومت قبلاً آزمایش شد، بنابراین اکنون ضعیف‌تر است.
  3.  قیمت BTC در نقطه ۱۶.۰۰۰ دلار تثبیت شد، سپس بالا رفت و در جایگاه ۲۳.۰۰۰ دلار خود را تثبیت کرد. حالا ما شاهد یک تثبیت دیگر در نقطه ۲۷.۰۰۰ دلار بودیم که مورد بحث است.

در پی تحلیل و استراتژی جدید DonAlt، وی افزود من به بیت کوین و بازار فرصت بیشتری می‌دهم تا به قطعیت نظر خود را درباره ادامه روند BTC بیان کنم. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد بیت کوین می‌تواند در لبه صعود قرار بگیرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx