تحلیل بیت کوین | ادامه روند قیمت BTC چگونه خواهد بود؟

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

امروز بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلاری معامله می‌شود و هفته سبزی را سپری کرده است. در تحلیل امروز بیت کوین به یک الگوی نزولی برخوردیم که در صورت تکمیل می‌تواند قیمت BTC را پایین بکشد.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه

به نظر می‌رسد که در نمودار روزانه بیت کوین یک الگوی نزولی درحال شکل گرفتن است. این الگو که سر و شانه نامیده می‌شود را در نمودار مشاهده می‌کنید. بیت کوین درحال نوسان در نزدیکی نوک شانه راست این الگو است. اگر به RSI نیز توجه کنیم متوجه خواهیم شد که این شاخص در منطقه اشباع خرید قرار گرفته است؛ منطقه ای که یک بار در سر شانه چپ و یک بار در نوک سر الگو لمس شده است.

درصورتی که کندل روزانه بر روی قیمت ۳۱ هزار دلار بسته شود می‌توان گفت که این سناریو لغو شده است. با این حال در صورت ریزش قیمت از محدوده فعلی، دو منطقه تقاضای اصلی در سر راه بیت کوین قرار دارند؛ یکی محدوده ۲۸۷۰۰ دلار (باکس قرمز) و دیگری محدوده ۲۷ هزار دلار که با مستطیل سبز مشخص شده و تقریبا در حدود کف کانال صعودی اصلی قرار گرفته است.

یک نکته قابل توجه دیگر

حرکت اخیر بیت کوین را می‌توان به حرکتی که این رمزارز در اواخر سال ۲۰۲۲ انجام داده است تشبیه کرد. البته که این تکرار الگوی حرکتی را نمی‌توان پایه و اساس یک معامله قرار داد اما توجه به آن خالی از لطف نیست.

قیمت BTC

الگوی تکرار شده در قیمت BTC

مورد دیگری که تریدرها می‌توانند مدنظر داشته باشند رشد قریب‌الوقوع آلتکوین‌ها است. در روزهای آتی اگر بیت کوین در کانال ۳۰ هزار دلاری خود نوسان کند و نمودار دامیننس بیت کوین (BTC.D) نیز کاهشی شود می‌توان انتظار پامپ قیمت از سوی برخی آلتکوین‌ها را داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx