تحلیل بیت کوین | پس از فومو ETFها، بیت کوین به کدام سمت خواهد رفت؟

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 485 نفر

این مقاله در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ بروزرسانی شد

بیت کوین (BTC) شب گذشته پس از انتشار یک خبر نادرست، در ۵ دقیقه از حدود ۲۷ هزار دلار به ۳۰ هزار دلار رسید. جریان از این قرار بود که رسانه کوین تلگراف در یک پست توییتری اعلام کرد که ETF اسپات شرکت بلک راک تایید شده است. اگرچه بعد از مدتی کوتاه یک خبرنگار فاکس نیوز به نقل از بلک راک این خبر را رد کرد، اما بازار با رساندن قیمت بیت کوین به ۳۰ هزار دلار به این خبر واکنش نشان داد. 

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین نمودار روزانه

در تحلیل‌های گذشته بیت کوین یک محدوده مهم را مشخص کرده بودیم و آن را زیر نظر داشتیم، یعنی محدوده ۲۸۵۰۰ دلار که باکس قرمز رنگ مشخص شده است. کندل روزانه گذشته تا قیمت ۳۰ هزار دلار بالا رفت اما دقیقا زیر این محدوده بسته شد. در زمان نگارش این مقاله بیت کوین در حدود قیمت ۲۸۲۰۰ تا ۲۸۴۰۰ دلار نوسان می‌کند. محدوده ۲۸۵۰۰ دلار همچنان همچنان به عنوان یک محدوده مقاومتی قوی بر سر راه بیت کوین قرار دارد. اگر BTC بتواند بار دیگری از این محدوده عبور کند می‌توان به دیدن قیمت‌های ۳۲ تا ۳۵ هزار دلار امید داشت.

از سوی دیگر در صورت ادامه ریزش‌ها پس از FOMO دیشب، احتمالا بیت کوین بخواهد تا قیمت خود را تا حدود ۲۷۱۰۰ دلار (باکس سبز) اصلاح کند. توجه داشته باشید که شکست رو به پایین این محدوده، که با کف کانال صعودی اصلی بیت کوین یکی شده است، می‌تواند زنگ خطری برای بیت کوین در نظر گرفته شود؛ زیرا خروج از کانال صعودی اصلی را می‌توان به منزله آغاز یک روند نزولی در نظر گرفت.

بروزرسانی تحلیل بیت کوین

تحلیل امروز بیت کوین

بروزرسانی تحلیل بیت کوین

کندل روزانه بیت کوین (۲۸ مهر ۱۴۰۲) دقیقا بر روی محدوده باکس قرمز باز شد. همانطور که گفته شد، این محدوده از اهمیت بالایی برخوردار است. با عبور قیمت از این محدوده امکان حرکت به سوی قیمت های بالاتر فراهم شده است. با حفظ این محدوده بیت کوین می‌تواند به سوی تارگت‌های ۳۰۰۰۰ دلار و خط میانی کانال صعوذی اصلی در حدود ۳۳۵۰۰ دلار گام بردارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx