تحلیل بیت کوین | ادامه صعود با ریزش قیمت؟

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 611 نفر

رشد قیمت بیت کوین در روزهای گذشته باعث شده است تا بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال پاسخ این سوال باشند که آیا روند رو به رشد ادامه خواهد داشت یا ریزشی دیگر در راه است؟ برای پاسخ به این سوال، برای تحلیل امروز بیت کوین را انتخاب کرده‌ایم.

دامیننس تتر؛ اولین سیگنال مثبت

نموداری که در زیر مشاهده می‌کنید مربوط به دامیننس تتر است. همانطور که واضح است، سهم تتر از بازار کریپتو کاهش یاقته و پس از یک ریزش شدید به کمتر از ۷ درصد رسیده است. کاهش دامیننس تتر یک سیگنال صعودی برای بیت کوین و آلتکوین‌ها محسوب می‌شود.

تحلیل امروز بیت کوین

تحلیل امروز بیت کوین

کاهش طمع

با رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۵ هزار دلار، شاخص ترس و طمع بیت کوین (Fear and Greed) به ۷۲ رسید اما امروز تا ۶۵ کاهش یافت. این کاهش طمع درحالی رخ می‌دهد که قیمت بیت کوین اصلاح چندانی نداشته است. موارد بیان شده نیز برای بیت کوین مثبت تلقی می‌شوند.

تحلیل BTC

شاخص ترس و طمع بیت کوین

خرید بیت کوین

تحلیل بیت کوین

تحلیل BTC

نمودار روزانه بیت کوین

حرکت بیت کوین را طبق یک کانال صعودی بررسی و دنبال می‌کردیم. با رسیدن به ۳۵۲۸۰ دلار، بیت کوین خط میانی کانال صعودی خود را شکست و سپس تا ۳۳۴۰۰ دلار اصلاح شد. کندل روزانه گذشته روی خط میانی بسته شد و یک شدو بلندتر از بدنه کندل را شکل داد. این کندل بیس به همراه سایر موارد گفته شده به رشد بیشتر قیمت بیت کوین اشاره می‌کنند. در صورت ادامه روند صعودی بیت کوین ممکن است قیمت این رمزارز را در حدود ۴۲ هزار دلار ببینیم.

قیمت بیت کوین امروز

نمودار ۴ ساعته بیت کوین

با این‌حال باید توجه داشت که در صورت ریزش قیمت، حمایت اصلی بیت کوین در حدود ۳۱ هزار دلار قرار گرفته است. البته با رجوع به نمودار ۴ ساعته، می‌توان یک حمایت فوری را در حدود ۳۳۲۰۰ تا ۳۳۴۰۰ دلار در نظر گرفت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx