بیت کوین با تکمیل این الگو ۲۰ درصد ریزش خواهد کرد

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 599 نفر

بیت کوین روز گذشته یک ریزش ۴ درصدی را به ثبت رساند و تا قیمت ۲۴۹۰۰ دلار ریزش کرد. این محدوده قیمتی که با یک باکس آبی رنگ مشخص شده است یک حمایت قوی برای BTC بوده و البته هنوز هم هست. محدوده ۲۵ هزار دلاری، خط گردن الگوی سر و شانه برعکسی بود که در ماه مارس تکمیل شد و قیمت بیت کوین را به ۲۹ هزار دلار رساند.

تحلیل بیت کوین

حمایت بیت کوین در محدوده باکس آبی می‌تواند آغازگر یک حرکت صعودی به سمت قیمت‌های بالاتر و بازپس‌گیری سطوح ۲۹ و ۳۰ هزار دلار شود.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کو‌ین در نمودار روزانه

البته نکته قابل توجهی که معامله گران باید در نظر داشته باشند، الگویی است که اخیراً تکمیل شده و کاملاً نزولی به نظر می‌رسد؛ یعنی الگوی دو قله یا Double Peak. همان‌طور که در نمودار بالا مشخص شده است، با عبور قیمت از باکس آبی در رشدهای ماه مارس، این محدوده تبدیل به یک حمایت شد. از آن زمان نمودار بیت کوین رفته‌رفته یک الگوی نزولی و منظم دو قله را تشکیل داد؛ به‌طوری که دو قله این الگو در یک رنج قیمتی همسان قرار گرفتند، برخوردها با حمایت الگو واضح و معتبر بودند و همچنین شکل گیری قله‌ها و برخوردها با حمایت، از نظر زمانی کاملاً منظم بوده‌اند.

طبق این الگو با شکست معتبر حمایت ۲۵ هزار دلاری به سمت پایین، قیمت بیت کوین به اندازه ارتفاع این قله‌ها از کف الگو ریزش خواهد کرد. در این صورت ارزش BTC می‌تواند تا حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد ریزش کرده و به محدوده ۲۰ هزار دلاری برسد. البته طبق الگوی زمانی، اگر در ۳ الی ۴ روز آینده، حمایت ۲۵ هزار دلاری حفظ شود، این الگوی نزولی نیز منتفی خواهد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx