قیمت بیتکوین به پایین ترین حد در ۷ روز گذشته رسید

btc new low
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 381 نفر

قیمت بیتکوین به پایین ترین حد در ۷ روز گذشته رسید

به دنبال هشدار ایالات متحده نسبت به داده های CPI «بسیار بالا»; قیمت بیتکوین به پایین ترین حد در ۷ روز گذشته رسید.آشفتگی بازار رمزارزها حول تورم با کاهش بیتکوین و اتریوم; به سطوحی که از هفته گذشته مشاهده نشده بود، گسترش می یابد.

بیت کوین (BTC) در ۱۲ ژوئیه با هشدار کاخ سفید در مورد تورم “بسیار بالا”، وارد پایین‌ترین قیمت‌های محلی جدید شد.

 

هشدار کاخ سفید در آستانه “روز سرنوشت ساز”

براساس داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو;  قیمت بیتکوین قبل از آغاز کار بازار وال استریت، به ۱۹۵۰۰دلار نزدیک می شود که بیش از ۴ درصد در روز کاهش داشته است. به نظر می رسد بیتکوین در  حفظ حمایت ۲۰۳۰۰دلاری خود شکست خورد و این بعد از اظهارات کارین ژان پیر; سخنگوی کاخ سفید درباره دورنمای تورم بود.

بازارها از قبل برای ارقام بالاتر از حد انتظار; برای شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه ژوئن آماده شده بودند; که در ماه می به بالاترین حد خود در چهل سال گذشته رسید. بنابراین در روز چهارشنبه، ما داده‌های جدید تورم CPI را خواهیم داشت و ما انتظار داریم که رقم مربوط به گاز و مواد غذایی بسیار بالا باشد، عمدتاً به این دلیل که قیمت بنزین در ژوئن بسیار بالا بود. درهمین حال بیتکوین به کمترین حد خود در هفته یعنی ۱۹۵۲۰ دلار رسید.

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف در توییتر گفت: «فردا تعیین کننده خواهد بود»

وی افزود که بدترین واکنش ها باید قبل از انتشار داده های CPI رخ دهد; اما شاخص دلار آمریکا (DXY) که خود به بالاترین حد خود در دو دهه اخیر رسیده است، همچنان جالبتر است. در این توییت ادامه داد: «چه خوب گفته اند که; شایعه را بفروش، خبر را بخر».

DXY در زمان نگارش این مقاله روی ۱۰۸.۴۷ قرار داشت و در هفته جدید به بالاترین سطح خود از اکتبر ۲۰۰۲ رسیده بود. ون دی پوپ در مورد برنامه‌های بالقوه برای معامله در تلاطم‌های آتی افزود: «علاقه‌ای ندارم که فردا وارد CPI شوم، شخصاً به دنبال بازپس‌گیری ۲۰.۳ هزار دلار و/یا منطقه ۱۹.۳ تا ۱۹.۵ هزار دلاری هستم.

قیمت اتریوم ۸ درصد کاهش یافت

در آلت‌کوین‌ها، زیان روزانه بیش از ۵ درصد افزایش یافت; اما ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار توسط اتر (ETH) هدایت می‌شوند که در ۲۴ ساعت ۸ درصد کاهش یافته است. ETH/USD در زمان نگارش این مقاله; با قیمت ۱۰۶۰ دلار معامله شد که از اواسط ژوئن به سطح حمایت روزانه نزدیک می شود.

معامله‌گر و تحلیلگر معروف Rekt Capital در ابتدای هفته اظهار داشت: «اگر اوضاع ثابت بماند و آلت‌کوین‌ها به تلاش برای شکستن مقاومت‌های کلیدی ادامه دهند… ممکن است آلت‌کوین‌ها نیاز داشته باشند که حداقل ۳۰ درصد نزول بیشتری را تجربه کنند.»

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx