نروس نتورک (CKB) پس از راه اندازی لایه دوم افزایش قیمت نجومی را تجربه کرد

نروس نتورک CKB
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 645 نفر

نروس نتورک سبز در میان بازار قرمز

توکن نروس نتورک CKB پس از انتشار راه‌حل Godwoken  لایه اول و راه‌اندازی بازار جدید  NFTها ۳۵ درصد افزایش داشت. افزایش قیمت ارزها در طول بازارهای نزولی به دلیل  وحشت پراکنی های  بی وقفه رسانه ها و عدم علاقه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال بسیار سخت است.

ولی یکی از رمزارزهایی که در ۱۲ ژوئن توانست به خوبی رشد کند; نروس نتورک (CKB)، یک پروتکل مبتنی بر بلاکچین باز است که برای برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApps طراحی شده اند.

داده‌های بازار کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می‌دهند که نروس نتورک; CKB  با رشد ۵۰ درصدی در ماه جولای توانسته از قیمت ۰.۰۰۳۳ دلار به قیمت ۰.۰۰۵ دلار برسد.

سه دلیل برای رشد مثبت نروس نتورک شامل راه‌اندازی راه‌حل لایه ۲ (L2) شبکه Godwoken; ادغام  بریج شبکه Celer در پروتکل Godwoken و راه‌اندازی یک بازار جدید توکن های غیرمثلی (NFT)  در شبکه اصلی  نروس است.

نروس نتورک یک راه حل لایه ۲ راه اندازی می کند

افزایش قیمت اخیر برای نروس نتورک CKB در ۲۹ ژوئن آغاز شد; زمانی که پروتکل اعلام کرد که راه حل لایه دوم  آن “Godwoken” به طور رسمی بر روی شبکه اصلی نرزوس نتورک راه اندازی شده است.

بر اساس این اعلامیه،  Godwoken یک پلتفرم سازگار با ماشین مجازی  اتریوم (EVM) است; که به پروژه‌هایی که در بخش‌های مختلف بازار می‌سازند اجازه می‌دهد تا به راحتی  DApp‌های خود را ایجاد کرده و به شبکه نروس منتقل کنند.

افزودن سازگاری با ماشین مجازی اتریوم همچنین این امکان را برای هر پروژه ای که در Godwoken  راه اندازی می شود; می تواند فوراً با سایر زنجیره های ماشین مجازی اتریوم  کار بکند; که می تواند به افزایش دسترسی آنها و رشد کاربران آنها کمک کند.

Celer cBridge  با Godwoken ادغام می شود

قبل از افزایش قیمت نروس نتورک CKB، توسعه دهندگان اعلام کردند که; Godwoken با Celer cBridge ادغام شده است تا امکان انتقال برخی دارایی ها بین شبکه  نروس و شبکه اتریوم را فراهم کند.

اعلامیه شبکه سلر در ۱۲ ژوئن:

با هیجان اعلام می‌کنیم که ادغام‌ها را تکمیل کرده‌ایم; و اکنون از بریج روی Godwoken NervosNetwork  پشتیبانی می‌کنیم!

اکنون می‌توانیدUSDT، USDC، ETH، WBTC، و DAI را بین شبکه های اتریوم و Godwoken  به روشی سریع، ایمن و کم‌هزینه پل بزنید.

طبق اعلام  سلر، اولین دارایی‌های موجود برای پل زدن بین Godwoken و Ethereum عبارتند از تتر، (USDC)، اتر، WBTC و DAI. نکته اصلیGodwoken  این است که استفاده از آن به توسعه دهندگان این امکان را می دهد; تا از قراردادهای اتریوم استفاده کنند در حالی که تراکنش ها را مقیاس پذیر، سریع و کم هزینه نگه می دارند.

نروس نتورک یک بازار جدید NFT راه اندازی می کند

توسعه دیگری که توجه بیشتری را به نروس نتورک جلب کرد; راه‌اندازی بازار توکن غیرقابل تعویض Oblivion (NFT) در شبکه اصلی پروتکل بود.

علیرغم سقوط قیمت توکن های غیرمثلی  (NFT)ها; همچنان غلاقه افراد به این حوزه بیشتر می شود; و علاقه زیادی به افزایش پذیرش فناوری بلاک چین و NFT توسط تجارت های سنتی وجود دارد.

علاوه بر راه اندازی اولین بازار NFT خود; نروس نتورک به کمک راه حل لایه دوم خود یعنی Godwoken از چندین پلتفرم مالی غیرمتمرکز جدید; از جمله YokaiSwap که در Godwoken v1  مستقر شده و یک پروتکل زنجیره ای به نام JioSwap رونمایی کرده اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx