بیت کوین در سال ۲۰۲۲ تا ۲۲ درصد از سهام سنتی کریپتو پیشی گرفت

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 487 نفر

قیمت بیت کوین از ژانویه تقریباً ۵۶ درصد کاهش یافته است، اما سهام مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند مایکرواستراتژی، ریوت بلاکچین، کوین بیس و Hut8 Mining تا ۷۴ درصد کاهش یافته است.

خط نارنجی در نمودار زیر کاهش بیت کوین در سال ۲۰۲۲ را به عنوان درصدی از قیمت ژانویه نشان می دهد. خطوط دیگر نشان دهنده سهام اصلی بیت کوین هستند که هیچ کدام از آنها سال خوبی از نظر قیمت سهام نداشته اند.

بیت کوین

کوین بیس

کوین بیس در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ ضرر ۱.۱ میلیارد دلاری را گزارش کرد زیرا دارایی های نگهداری شده در صرافی به تنها ۹۶ میلیون دلار کاهش یافت. اخیراً، سهام توسط Wells Fargo با فروش کاهش یافت زیرا “افزایش رقابت و فشارهای کلان به سهام آسیب می رساند.” کوین بیس که از نماد کوین استفاده می کند، در ۲۱ آوریل با قیمت ۳۱۰ دلار به ازای هر سهم عرضه شد. از ۵ اکتبر، ۷۶ درصد کاهش و به ۷۲ دلار رسیده است، در حالی که نسبت به ژانویه ۷۱ درصد کاهش یافته است.

مایکرواستراتژی

MicroStrategy مایکل سیلر بهترین سهام مرتبط با ارزهای دیجیتال است. سهام سال را با ۵۷۶ دلار آغاز کرد اما به ۲۴۳ دلار سقوط کرد که ۵۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. این سهام در ماه جولای به پایین ترین حد سالانه خود رسید و تنها ۱۴۲ دلار معامله شد. در ماه اگوست ۱۵۰% افزایش یافت و به ۳۶۱ دلار رسید. با این حال، از آن زمان با وجود اعلام خریدهای بیشتر بیت کوین، ۳۰ درصد کاهش یافته است.

بلاک

بلاک که قبلا Square بود، ۶۲ درصد از زمان افتتاح آن در سال و حدود ۱۶۴ دلار کاهش یافته است. در حال حاضر تنها با ۶۲ دلار معامله می شود و افراد داخلی مانند آلیسا هنری سهام می فروشند. بر اساس یک پرونده SEC، هنری ۷٪ از دارایی های خود را به قیمت ۱,۷۱۵,۴۹۱ دلار فروخت.

سهام کریپتو ضعیف عمل می کند

برخی از سرمایه گذاران ممکن است سهام کریپتو را به عنوان جایگزین مطمئن تری برای خرید مستقیم کریپتو در حالی که در معرض قیمت بیت کوین قرار می گیرند، ببینند. از طرف دیگر، کسانی که از این ابزارهای مالی استفاده می‌کنند که امکان خرید ارزهای دیجیتال را ندارند و برای قرار نگرفتن در معرض کریپتو به چنین سهام هایی تکیه می‌کنند. ETF های بیت کوین اسپات در طول سال ها بارها در ایالات متحده رد شده اند، اما برخی از آنها در جاهای دیگر مانند کانادا و اروپا ظاهر شده اند.

در حالی که دلار آمریکا به بالاترین حد خود نزدیک شده است، بازارهای سهام با مشکل مواجه هستند. S&P 500 در ۴ ژانویه به بالاترین حد خود رسید، اما تقریباً ۲۱% سقوط کرد و تمام سودهای حاصل از نوامبر ۲۰۲۰ را از بین برد. سهام کریپتو در طول سال ۲۰۲۲ به طور متوسط سه برابر بیشتر از S&P 500 از دست داده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx