اوپن سی قابلیت های جدیدی را اضافه می‌کند

اوپن سی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 508 نفر

ارتقا اوپن سی

اوپن سی، بازار دیجیتالی برای کلکسیون های رمزنگاری و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، در یک سری توییت در تاریخ ۵ اکتبر اعلام کرد که این پلتفرم به طور رسمی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا حداکثر ۳۰ آیتم کلکسیونی دیجیتال را در یک جریان واحد فهرست‌بندی و خرید انبوه داشته باشند.

در صورت خرید عمده، این پلتفرم به کاربران خود اجازه می‌دهد تا قبل از نهایی کردن خرید خود در یک تراکنش، حداکثر ۳۰ مورد از یک زنجیره را به سبد خرید خود اضافه کنند، هزینه‌های مربوط به هزینه‌های گاز را کاهش می‌دهد و اجازه می‌دهد فرآیند راحت‌تر باشد. این شرکت توضیح داد:

«در برگه اقلام جمع‌آوری‌شده‌تان، می‌توانید با کلیک کردن روی نماد «+» هنگامی که ماوس را روی یک کارت کالا می‌برید یا با کلیک کردن روی «لیست برای فروش» در منوی کشویی «گزینه‌های بیشتر» به فهرست‌های انبوه دسترسی پیدا کنید. سپس می‌توانید همزمان حداکثر ۳۰ مورد را برای فهرست انتخاب کنید.”

در ماه سپتامبر، Cointelegraph گزارش داد که اوپن سی یک ابتکار همه جانبه جدید را راه اندازی کرده است که به سازندگان امکان می دهد مجموعه های NFT خود را در صفحات دراپ قابل شخصی سازی و اختصاصی خود راه اندازی کنند، با این امید که این امکان مشاهده و کشف بیشتر در صفحه اصلی جدید بازار را فراهم کند.

در همان ماه، شرکت موسیقی و سرگرمی جهانی Warner Music Group (WMG) اعلام کرد که با اوپن سی همکاری می کند تا بستری را برای هنرمندان موسیقی منتخب برای ایجاد و گسترش پایگاه طرفداران موسیقی خود در جامعه وب۳ فراهم کند.

نوآوری ها در این پلتفرم در زمانی اتفاق افتاده است که حجم معاملات اوپن سی به شدت کاهش یافته است، با کاهش شدید تراکنش های روزانه و ماهانه در این پلتفرم. این بازار از پردازش تراکنش های ۴۰۵.۷۵ میلیون دلاری در ۱ می به پردازش تراکنش های NFT به ارزش ۵ میلیون دلار در ۲۸ آگوست تبدیل شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx