تحلیل بیت کوین | بررسی قیمت رمزارز BTC

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 512 نفر

تحلیل بیت کوین در نمودار ساعتی

تحلیل بیت کوین از زمانی که سقف اخیر خود (قیمت ۳۱ هزار دلاری) را به ثبت رساند یک حرکت نزولی را آغاز کرد. این رمزارز در حدود حمایت ۲۸۸۰۰ دلار یک درگیری قیمتی را تجربه کرد اما بازهم ریزش ادامه داشت تا اینکه در زمان نگارش مقاله در حدود ۲۷۴۰۰ دلار معامله می‌شود.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین در نمودار ۴ ساعته

درحال حاضر یک منطقه انباشت مهم برای بیت کوین در حدود قیمت ۲۶۶۰۰ دلار (باکس آبی) قرار دارد و بسیاری از تحلیل‌گران بازار کریپتو نیز در انتظار رسیدن قیمت به این محدوده هستند. اگه به گذشته بنگریم متوجه خواهیم شد که این محدوده بارها باعث پامپ و دامپ‌های کوتاه مدت شده است.

BTC نشانه‌های نزولی را نشان می‌دهد

علاوه بر موارد فوق، دو مورد قابل توجه دیگر هم در نمودار ۴ ساعته بیت کوین/تتر دیده شد. اول اینکه یک تقاطع مرگ در نمودار شکل گرفته است که به خودی خود یک سیگنال نزولی است. از طرفی دیده شد که حجم معاملات بشدت کاهش یافته است. این کاهش حجم نشان می‌دهد که در قیمت فعلی تریدرها حاضر به شرط بندی بر روی BTC نیستند و در انتظارند تا این رمزارز جهت حرکت خود را کمی واضح‌تر کند.

در حال حاضر محدوده ۲۶۶۰۰ دلار (باکس آبی) بهترین نقطه برای ورود گاوها به نظر می‌رسد؛ البته باید توجه داشت که اگر قیمت بیت کوین از این باکس به سمت پایین عبور کند، احتمال دارد که گاوها قیمت را تا حدود قیمت ۲۵۲۰۰ دلار (خط چین نارنجی) پایین بکشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx