شکست صعودی در اتریوم

شکست صعودی در اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 556 نفر

در هفته گذشته، اتریوم در بازه زمانی روزانه، وارد مسیری جدیدی شد. پس از شکست پرچم نزولی و با بهبود وضعیت ، گاوها دوباره فشار خرید پیدا کردند و جایگاه خود را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰/۵۰ پس گرفتند. بعد از تبدیل خط روند مقاومتی به حمایت، خریداران قدرت خود را با شکستن مقاومت های ۲۳.۶% و ۳۸.۲% فیبوناچی، ابراز کردند. یک بازگشت به EMA های کوتاه مدت، اتریوم را برای ادامه روند صعودی خود در آینده آماده می کند. در زمان انتشار مقاله، اتروم با ۴.۹۲ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۵۲۷.۷ دلار معامله شد.

نمودار روزانه اتریوم

شکست صعودی در اتریوم

ETH/USD 1D

مقاومت بلندمدت خط روند اتریوم سرانجام پس از بازگشت فشار خرید شکست خورد. در همین حال، شیب ۲۰ EMA (قرمز) مثبت شده است که نشان دهنده بازار خرید قوی است. اتریوم با نرخ بازگشت سرمایه بیش از ۵۰% ( از پایین ترین سطح خود در ۱۳ جولای) مواجه شد و به مقاومت فیبوناچی ۵۰% رسید. و از آن زمان، در محدوده ۱۵۰۰-۱۶۰۰ دلار تثبیت شده است. ساختار دو کفی فشار خرید اساسی اتریوم را دوباره برانگیخت. هر شکست صعودی در EMA 20/50 با تقویت خرید به کمک گاو ها می آید. در این حالت، اهداف بالقوه در نزدیکی مقاومت ۶۱.۸ درصد فیبوناچی در منطقه ۱۸۵۰ دلار قرار خواهند گرفت. اگر خریداران کاهش پیدا کنند; هر نزدیک شدن به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰/۵۰ می‌تواند باعث بازگشت به سمت سطح ۱۳۰۰ دلاری شود.

دلایل

شکست صعودی در اتریوم

ETH/USD

شاخص قدرت نسبی (RSI) موقعیت خود را بالای خط وسط (۵۰) حفظ کرد تا منعکس کننده مزیت خرید باشد. معامله گران/سرمایه گذاران باید مراقب حرکت RSI به زیر ۵۰ باشند، زیرا در این صورت صعود بیشتر اتریوم بی اعتبار می شود. خطوط DMI همچنان یک مزیت فروش قوی با یک روند جهت‌دار قوی برای ETH را نشان می‌دهند. اگرچه حجم معاملات کاهش یافته است، هر گونه بهبودی در نوسانگر حجم می تواند نشان از افزایش حجم باشد.

نتیجه گیری

با توجه به تثبیت الگوی دو کف بالای EMA های کوتاه مدت ، اتریوم می تواند شاهد بهبود مستمر باشد. اهداف خرید/فروش بالقوه همان چیزی است که در بالا توضیح داده شد. در نهایت، سرمایه گذاران / معامله گران باید مراقب حرکت بیت کوین باشند. به این دلیل که ETH یک همبستگی خیره کننده ۹۴درصدی ۳۰ روزه با بیت کوین دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx