بررسی عملکرد نیر پروتکل (Near Protocol)

بررسی عملکرد نیر پروتکل (Near Protocol)
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

در هفته گذشته، برخی از معیارهای کلیدی نیر پروتکل (Near Protocol) رشد را ثبت کردند در حالی که بیشتر آنها کاهش داشتند. طبق داده های Near Week، بین ۱۸ تا ۲۴ ژوئیه، تعداد آدرس های جدید ایجاد شده در این پروتکل بیش از ۵۰۰٪ افزایش یافته است. با این حال، افزایش آدرس‌های جدید نتوانست به رشد شاخص آدرس‌های فعال در نیر پروتکل تبدیل شود. این مشخصه بین ۱۸ و ۲۴ ژوئیه، کاهش ۱۳ درصدی داشته است. همچنین، شاهد کاهش کل تراکنش های پردازش شده در شبکه بود. بین ۱۸ تا ۲۴ جولای، این میزان از ۴۶۰,۲۷۵ تراکنش به ۲۷۹,۳۱۲ تراکنش کاهش یافته است که کاهش ۳۹ درصدی را نشان می دهد.

وضعیت توکن NEAR، در هفته گذشته چگونه بود؟

بیایید باهم بررسی کنیم.

  •  رشد قیمت

از ۱۸ جولای، که NEAR با ۴.۰۹ دلار معامله می شد تا ۲۴ جولای که روی ۴.۱۰۴ دلار قرار داشت.این توکن تنها ۰.۲۴ درصد رشد داشت. جالب اینجاست که در ۱۹ جولای، قیمت به ۴.۵۴ دلار افزایش یافت. و در همان روز، حجم معاملات این توکن به ۷۱۹.۶۵ میلیون رسید. با این حال، از آنجایی که خرس‌ها قیمت هر توکن NEAR را در ۲۰ جولای به ۴.۱۸ دلار تحمیل کردند، حجم معاملات به طور پیوسته کاهش یافت و تا ۲۴ جولای به ۲۵۰.۷۶ میلیون رسید. در همان دوره، ارزش بازار توکن با رشد ۱ درصدی مواجه شد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت NEAR در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۱۴ درصد کاهش یافت. در زمان نگارش این مقاله، این توکن با قیمت ۴.۱۱ دلار معامله شد. در نمودار ۴ ساعته، فشار فروش توکن در حال افزایش بود. در یک روند نزولی، شاخص قدرت نسبی (RSI) حدود ۴۳.۱۳ بود. همچنین، شاخص جریان پول (MFI) در زیر منطقه خنثی و در محدوده ۴۱.۱۰ قرار داشت.

  • عملکرد On-chain

از جنبه اجتماعی، دامنه تسلط اجتماعی (social dominance) این توکن در ۱۹ جولای به ۱.۱۷ درصد افزایش یافت. سپس تا ۲۴ ژوئیه به ۰.۹۴ درصد کاهش یافت و طی پنج روز کاهش ۱۹ درصدی را به ثبت رساند. حجم اجتماعی (NEAR (social volume در مدت مشابه ۱۷ درصد کاهش یافت.

عملکرد On-chain

عملکرد On-chain

(social volume میزان صحبت و مطالب حول یک رمزارز در فضای مجازی می باشد در حالی که social dominance این میزان را با سایر ارز ها میسنجد.)

علاوه بر این، بین ۱۸ و ۲۴ جولای، فعالیت توسعه در شبکه NEAR تنها ۰.۲٪ رشد کرد. بر اساس داده های Near Week، پس از اینکه شاخص ارتباطات جدید در پروتکل نزدیک به ۱۲۷۶ در ۲۱ جولای رسید، تا ۲۴ جولای ۹۸ درصد کاهش یافت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx