خرید اتریوم توسط سرمایه گذاران نهادی

خرید نهادی اتریم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 558 نفر

با افزایش جریان اتریوم، احساسات صعودی به سرمایه گذاران نهادی سرازیر می شود

سرمایه گذاران نهادی برای طولانی ترین زمان احساسات نزولی نسبت به اتریوم نشان می دادند. دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، که در ابتدا توجه آنها را به خود جلب کرده بود، آنطور که انتظار می رفت عمل نکرد و خروجی های پس از آن عظیم بود. با این حال، به نظر می رسد که با شروع ثبت جریان ورودی اتریوم، احساسات در میان این سرمایه گذاران بزرگ شروع به مثبت شدن کرده است.

بالون های ورودی اتریوم

طی چند هفته گذشته، جریان ورودی اتریوم افزایش یافته است. اگرچه آنها به حجمی که در طول بازار صعودی ثبت شده بود نزدیک نبودند، اما بیش از ۲ ماه خروج متوالی برای دارایی دیجیتال را متوقف کرد.

با توجه به اینکه جریان ورودی اتریوم به ۸ میلیون دلار رسیده بود که حجم پایینی است، هفته گذشته تفاوتی نخواهد داشت. اما مهمترین جریان ورودی در هفته قبل از آن ثبت شد، زمانی که دارایی دیجیتال در ابتدا ثبت شده بود که دارای ورودی ۲.۵ میلیون دلاری بود.

اعداد تصحیح شده ای که در این هفته به دست آمد نشان داد که نه تنها این رقم بسیار کم بود، بلکه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار کاهش یافت. هنگامی که داده های اصلاح شده در این هفته منتشر شد، نشان داد که جریان ورودی به ETH در آن دوره یک هفته ای به ۱۲۰ میلیون دلار رسیده است، به این معنی که این بزرگترین جریان ورودی یک هفته ای در یک سال بود.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

این گواهی بر تغییر احساسات سرمایه گذاران نهادی در مورد آلت کوین است. با نزدیک شدن سریع ادغام پیش بینی شده، احساسات صعودی هم سرمایه گذاران کوچک و هم سرمایه گذاران بزرگ را تحت تاثیر قرار داده و باعث سرمایه گذاری بیشتر در دارایی دیجیتال شده است

یک هفته از ورودی

خوشبختانه اتریوم تنها ارز رمزپایه‌ای نبود که هفته‌ای دیگر را شاهد بود. احساسات صعودی تقریباً به تمام حوزه‌های بازار کریپتو گسترش یافته بود و سرمایه‌گذاران بر این اساس واکنش نشان داده بودند. بنابراین از بیت کوین گرفته تا محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال، جریان های ورودی ادامه یافت.

بیت کوین هر دو هفته با ۱۶ میلیون دلار جریان ورودی در هفته گذشته مواجه بود. درست مانند اتریوم، اعداد بیت کوین در هفته قبل نادرست بود و داده های تصحیح شده نرخ ورودی بسیار بالاتری را برای هفته قبل با مجموع ۲۰۶ میلیون دلار نشان داد. روند ورودی تنها به بیت کوین طولانی محدود نشد، اگرچه بیت کوین کوتاه به روند خود با ۰.۶ میلیون دلار ورودی ادامه داد.

محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال با ورودی ۲۷ میلیون دلاری برندگان بزرگ هفته خواهند بود. کل دارایی تحت مدیریت با جریان ورودی هفته گذشته به ۳۰ میلیارد دلار کاهش نیافته است. اروپا همچنین بیشترین جریان ورودی را به خود اختصاص داده است زیرا سوئیس به تنهایی ۱۶ میلیون دلار در هفته گذشته ثبت کرده است. ایالات متحده و آلمان ورودی کمتری به میزان ۹ و ۵ میلیون دلار خواهند داشت.

آنچه این داده ها نشان می دهد این است که با بهبود اخیر، سرمایه گذاران چگونه به سمت بازار نگاه می کنند. با این حال، با توجه به کاهش اخیر قیمت ها، هنوز مطمئن نیست که آیا این ورودی ها برای هفته جدید ادامه خواهد داشت یا خیر.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx