همکاری مشاور حقوقی سابق Pantera Capital با CFTC

همکاری مشاور حقوقی سابق Pantera Capital با CFTC
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

جو سیسوسکی (Joe Cisewski) که قبلاً مشاور حقوقی Pantera Capital بود هم اکنون با CFTC همکاری می کند. گلدسمیت رومرو، عضو کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ; به تجربه جو سیسوسکی در ارزهای دیجیتال به عنوان دلیلی کلیدی برای حضور وی به عنوان رئیس ستاد و مشاور ارشد اشاره کرد. رومرو با اعلام این حرکت در روز سه شنبه به تجربه ۱۴ ساله سیسوسکی در کار در CFTC; کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Pantera Capital اشاره کرد.

او گفت:

«ترکیب منحصربه‌فرد جو از تجربیات بخش دولتی و خصوصی به ما کمک خواهد کرد، زیرا ما گام‌های جسورانه‌ای برای اطمینان از انعطاف‌پذیری بازارهایمان، محافظت از سرمایه‌گذاران و شرکت‌کنندگان در بازار برمی‌داریم.»

قبل از این نقش جدید، سیسوسکی اخیراً به عنوان مشاور حقوقی Pantera Capital، که ادعا می کند ۱۰۰ سرمایه گذاری خطرپذیر و ۵.۱ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) دارد، خدمت کرده است. او رهنمودهای قانونی و نظارتی مربوط به وجوه را به شرکت ارائه می کرد. همچنین با تنظیم‌کنندگان پروژه‌ها و شرکت‌های پرتفوی Pantera نیز تعامل داشت.

در ماه مه، سیسوسکی در میزگردی بین متخصصان صنعت کریپتو و CFTC شرکت کرد که در آن مقررات احتمالی مربوط به ارزهای دیجیتال مورد بحث قرار گرفت. در دوره قبلی خود در CFTC، سیسوسکی به عنوان مشاور ارشد ویژه و مشاور کمیسر سابق مارک وتجن، خدمت کرد.

CFTC و ارزهای دیجیتال

در کنار SEC، نقش CFTC در تنظیم قوانین ارزهای دیجیتال در ایالات متحده بسیار مهم است. و اگر قانون نوآوری مالی که توسط سناتورهای دوستدار کریپتو “سینتیا لومیس” و “کریستن گیلیبراند” مطرح شده، در آینده تصویب شود، نقش آن به زودی می‌تواند بیشتر از SEC باشد. این دو سناتور بارها گفته‌اند که اکثر دارایی‌های کریپتو به عنوان کالا طبقه‌بندی می‌شوند; و اگر این موضوع درست باشد، به طور موثر به CFTC صلاحیت گسترده‌تری نسبت به SEC در این بخش می‌دهد.

روستین بهنام، رئیس CFTC، اظهار داشت که CFTC تمرکز خود را برای ارائه «حفاظت‌های نظارتی مهم» برای بازارهای کالاها، از جمله ارزهای دیجیتال، افزایش می‌دهد.

بهنام گفت:

«ما اکنون درگیر تلاش‌های پیشگیرانه‌تر و جامع‌تر در سراسر آژانس برای تنظیم این بازارها با ابزارهای در دسترسمان هستیم.»

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx