خرید رمزارز در تراست ولت

خرید ارز دیجیتال در تراست ولت
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 814 نفر

 امروزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال تبدیل به یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری جهانی شده است و به همین دلیل پلتفرم های بسیاری برای ارائه خدمات کریپتویی ایجاد شدند. معمولا برای خرید، فروش و یا تبدیل ارزهای دیجیتال از صرافی ها استفاده می شود که امنیت فعالیت در این بازار را افزایش می دهند. با این حال روش های معاملاتی دیگری نیز وجود دارد که خرید رمزارز در تراست ولت (trust wallet)، یکی از این روش ها محسوب می شود. در اصل تراست ولت یک کیف پول دیجیتالی است که امکان دسترسی معامله گران به دارایی های ذخیره شده بر روی بلاک چین را فراهم می کند.

درست است که تراست ولت بستری برای ذخیره رمزارزها محسوب می شود، با این حال از قابلیت خرید رمز ارز نیز برخوردار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا روش خرید ارز دیجیتال در تراست ولت را توضیح داده و نکات کلیدی درباره این اقدام را شرح دهیم.

معرفی کیف پول تراست ولت

کیف پول های الکترونیکی ابزار های کاربردی هستند که با پیدایش عرصه کریپتو، استفاده از این نوع ابزارهای خاص ترویج یافت. چرا که حفظ دارایی های دیجیتالی، توسط این کیف پول ها انجام می شود. با آغاز فعالیت بیت کوین (BTC) و سایر رمزارزها، کیف پول های بسیاری در بازار کریپتو ایجاد شدند که هر یک از قابلیت های مختلفی برخوردار هستند. کیف پول ها عموما برای ذخیره دارایی مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیتی به عنوان خرید رمز ارز را ارائه نمی دهند. برای مثال اگر شما قصد خرید تتر را داشته باشید، پس از خرید باید این ارز دیجیتال محبوب را در بستری نگهداری کنید که کیف پول دقیقا برای تحقق یافتن همین امر ایجاد شده است. البته در این بین استثناهایی مانند تراست ولت نیز وجود دارند که امکان تبدیل ارزها را نیز ارائه می دهند.

تراست ولت در فهرست کیف پول های محبوب بازار قرار دارد و امکان دسترسی به دارایی های دیجیتال را به علاقه مندان این حوزه ارائه می کند. این کیف پول در نسخه اندروید و IOS، پشتیبانی می شود و قیمت لحظه ای رمزارزها را به نمایش می گذارد. چطور در تراست ولت ارز دیجیتال بخریم؟ در ادامه خرید ارز دیجیتال در تراست ولت را قدم به قدم آموزش داده ایم.

نحوه خرید ارز در تراست ولت

تراست ولت کیف پول دیجیتال است که امکان خرید و تبدیل رمزارزها را نیز ارائه می دهد.

روش خرید ارز دیجیتال در تراست ولت

خرید ارز دیجیتال در تراست ولت آسان است و نیاز به گذراندن مراحل پیچیده ندارد. با این حال در نظر داشته باشید خرید یا تبدیل رمزارزها در کیف پول تراست ولت، از کارمزد بالاتری نسبت به صرافی ها برخوردار است. برای شروع فرایند خرید رمزارز در این کیف پول، ابتدا نیاز است اپلیکیشن تراست ولت را با توجه به سیستم عاملی که استفاده می کنید، از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. تراست ولت از کوین و توکن های بسیاری پشتیبانی می کند که پس از ورود به برنامه این کیف پول، می توانید لیست این ارزها را مشاهده کنید. در کل سه روش برای خرید ارز در تراست ولت وجود دارد.

  • روش خرید ارز دیجیتال از تراست ولت به طور مستقیم
  • خرید رمزارزها  از صرافی داخلی تراست ولت
  • خرید ارز از صرافی های غیر متمرکز

در روش اول شما می توانید به صورت مستقیم در کیف پول رمزارز را انتخاب و خریداری کنید. همچنین در روش دوم می توانید وارد صرافی داخلی تراست ولت شوید و ارز دیجیتال را به کیف پول منتقل کنید. همچنین در روش سوم می توانید ارزهای دیجیتال را از یک صرافی غیر متمرکز خریداری کنید و به کیف پول تراست ولت انتقال دهید. روش دوم پیشنهاد مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. چراکه صرافی داخلی تراست ولت از محدودیت هایی برای کاربران ایرانی برخوردار است و شامل تحریم ها می شود. از همین روی دو روش دیگر را برای شما عزیزان ذکر می کنیم. در این بخش خرید ارز دیجیتال بیت کوین از تراست ولت را مثال زدیم. توجه داشته باشید روش خرید سایر رمزارزها در تراست ولت نیز به همین شکل انجام می شود.

خرید مستقیم ارز دیجیتال از تراست ولت

برای خرید مستقیم رمزارزها از کیف پول محبوب تراست ولت، تنها کافی است این ولت دیجیتالی را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید و وارد برنامه شوید. پیش از آنکه مراحل خرید بیت کوین را در تراست ولت توضیح دهیم، باید به این نکته اشاره کرد که خرید ارز در این بستر، تنها از طریق کارت های اعتباری بین المللی انجام می شود و به صورت ریالی امکان پذیر نیست. پس از ورود به برنامه، مراحل زیر را طی کنید:

  1. ارز دیجیتال بیت کوین را از میان رمزارزهایی که در صفحه تراست ولت به نمایش گذاشته شدند انتخاب کنید. اگر نتوانستید بیت کوین را در این لیست پیدا کنید، بر روی آیکون دو خط موازی که در گوشه سمت راست این کیف پول قرار دارد، کلیک کنید.
  2. پس از جستجوی بیت کوین و یافتن آن، بر روی نام این ارز کلیک کنید تا صفحه اطلاعات مربوط به بیت کوین باز شود.
  3. در این صفحه گزینه ای به نام (Buy) را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید تا فرایند خرید آغاز شود.
  4. مقدار بیت کوینی که می خواهید خریداری کنید را وارد کرده و بر روی گزینه (Next)، کلیک کنید.
  5. کارت یا کارگزاری که از طریق آن می توانید پرداخت برای خرید رمزارزها را انجام دهید، مشخص کنید.
  6. مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنید و سپس گزینه (Continue)، را انتخاب کنید. حالا فرایند خرید بیت کوین به پایان رسیده است و رمزارزها به حساب شما واریز می شوند.
طریقه خرید ارز در تراست ولت

طریقه خرید ارز در تراست ولت.

معایب خرید رمزارز در تراست ولت

همانطور که تا این لحظه از مقاله متوجه شدید، خرید رمزارز از طریق کیف پول تراست ولت می تواند کمی چالش برانگیز باشد. چراکه این اقدام نیازمند داشتن کردیت کارت یا همان کارت اعتباری بین المللی است. به همین خاطر شما نمی توانید رمزارزها را به صورت ریالی در تراست ولت تبدیل کنید و حتما باید از مستر کارت یا سایر کارت های اعتباری بین المللی استفاده کنید. از سوی دیگر خرید ارز دیجیتال در تراست ولت از کارمزد بیشتری نسبت به صرافی های ارز دیجیتال برخوردار می باشد. به همین خاطر بهتر است خرید ارزهای دیجیتال از صرافی های متمرکز و غیر متمرکز انجام شود. 

یکی دیگر از چالش های خرید رمزارز در تراست ولت، نبود امنیت است. زیرا برای خرید از این کیف پول، قابلیت احراز هویت وجود ندارد و این امر خطرات جدی را به دنبال دارد. از همین روی پیشنهاد می شود تراست ولت را صرفا به عنوان بستری برای ذخیره دارایی های خود در نظر بگیرید. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید و به خرید و فروش امن ارزهای دیجیتال بپردازید، روش های معاملاتی بهتری مانند استفاده از صرافی ها نیز وجود دارد.

خرید رمزارز از تراست ولت بهتر است یا صرافی؟

ارزهای دیجیتال را می توان از روش های مختلفی مبادله کرد که هر یک از مزایا و معایبی برخوردار می باشند. درواقع نوع تبدیل رمزارزها نسبت به اهداف سرمایه گذاری می تواند متفاوت باشد. به هر حال یکی از بهترین و ایمن ترین راه ها برای خرید و فروش رمزارزها را می توان استفاده از صرافی ها دانست. بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال با ارائه قابلیت احراز هویت، محیط امنی برای تبادل رمزارزها به وجود آوردند و از ابزارهای معاملاتی متنوعی نیز برخوردار هستند. گفتنی است که صرافی های ایرانی برای کاربران فعال در ایران، گزینه مناسبت تری محسوب می شوند. چراکه بیشتر صرافی های خارجی با تمام ابزارهایی که ارائه می دهند، برای کاربران ایرانی تحریم هستند. از همین روی خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های کریپتویی انتخاب عاقلانه تری محسوب می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx