تحلیل آنچین پالیگان | بررسی قیمت متیک

پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

با وجود افزایش تعداد همکاری ها، پالیگان نتوانسته رشد زیادی را در فروش NFT خود مشاهده کند. همانطور که گفته شد، مجموعه NFT ردیت ، در چند روز گذشته، علاقه گسترده کاربران را برانگیخته است. NFT های پرفروش در مجموعه ردیت رشد قابل توجهی داشتند. در واقع، طبق سایت ردیت فلور، ۳ NFT برتر همگی شاهد رشد بیش از ۵۰ درصدی در قیمت های کف خود در ۷ روز گذشته بودند. تعداد فروش های ثبت شده نیز در همین دوره رشد داشته است.

مجموعه های معروفی مانند The Senses و Spooky Season مورد توجه معامله گران NFT قرار گرفتند. در زمان نگارش این مقاله، حجم معاملات مجموعه The Senses در ۷ روز گذشته ۴۰۸ درصد و تعداد فروش آن ۲۴۳ درصد رشد داشته است. برای Spooky Season، حجم آن ۸۳ درصد و قیمت کف آن ۱۵۲ درصد در دوره مذکور افزایش یافت. این افزایش در رشد NFT می تواند در آینده تأثیر مثبتی بر پالیگان داشته باشد. با این حال، در یک بخش پالیگان نتوانسته رشد زیادی را ببیند.

پالیگان نتوانست در بخش دیفای عملکرد خوبی داشته باشد. همانطور که از نمودار پیوست مشاهده می شود، TVL پالیگان پس از دوم اکتبر به کاهش خود ادامه داده است.

قیمت پالیگان

با این حال، اخبار بد برای پالیگان به همین جا ختم نمی شود زیرا تعداد کاربران فعال روزانه در شبکه نیز طی هفته گذشته کاهش یافته است. رشد شبکه پالیگان نیز کاهش یافت، که نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های جدیدی که برای اولین بار MATIC را منتقل می‌کنند کاهش یافته است. این موضوع می‌تواند بیانگر کاهش علاقه کاربران جدید به متیک باشد.

تحلیل پالیگان

اگرچه فعالیت روزانه برای پالیگان کاهش یافته است، اما افزایش قابل توجهی از نظر کسب سود در شبکه وجود دارد. همانطور که در نمودار زیر مشهود است، حجم معاملات در سود، رشد زیادی را نشان داد. با این حال، حجم کل به کاهش ادامه داد و طی چند روز گذشته از ۵۳۸ میلیون دلار به ۲۳۲ میلیون دلار کاهش یافت.

با وجود کاهش حجم، ارزش بازار متیک افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار آن ۷.۳۶ میلیارد دلار بود. سلطه ارزش بازار آن در هفت روز گذشته ۴.۵۰ درصد افزایش یافته است.

خرید پالیگان

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx