بودجه پلیس کانادا برای مبارزه با جرائم سایبری مرتبط با ارزهای دیجیتال

جرائم ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 445 نفر

بودجه استانی برای پلیس وینیپگ برای مبارزه با جرائم مرتبط با ارزهای دیجیتال

پلیس وینیپگ کانادا از صندوق مصادره اموال مجرمانه برای آموزش نیروهای خود جهت مقابله با جرائم مرتبط با ارزهای دیجیتال استفاده می کند.

پلیس وینیپگ، مرکز استان مانیتوبا کانادا، به لطف ۱۰۰,۰۰۰ دلار کانادا بودجه ارائه شده توسط دولت این استان، آمادگی بیشتری برای مقابله با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در جرایم سایبری خواهد داشت.

کوین گورتزن، وزیر دادگستری استان در ۳ آگوست گفت که; پول موجود در صندوق مصادره اموال مجرمانه برای آموزش پنج عضو نیروی پلیس از طریق برنامه آموزشی بازرس خبره ردیابی ارزهای دیجیتال و همچنین خرید نرم افزار تخصصی برای ردیابی فعالیت های جرایم سایبری استفاده خواهد شد.

طبق گفته دولت محلی مانیتوبا، جرایم سایبری بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ بیش از ۳۷۰ درصد افزایش یافته است. ترور تامپسون، از واحد جرایم مالی پلیس وینیپگ در بیانیه ای گفت:

با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال و در دسترس شدن گسترده تر، افراد جنایتکار اکنون به این فضا روی آورده اند. و در درجه اول از رمزارزها به عنوان وسیله ای برای به دست آوردن سرمایه از قربانیان خود استفاده می کنند. برای مبارزه با افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال در فعالیت های مجرمانه، پلیس باید خود را با آن سازگار کند

تامپسون ادامه داد که دفتر او روزانه هفت یا هشت گزارش از جرائم سایبری مرتبط با ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند; که عمدتاً مربوط به طرح‌های سرمایه‌گذاری تقلبی است که از عدم درک قربانی از نحوه عملکرد کریپتو سوء استفاده می‌کنند. بسیاری از اوقات سازمان های متهم در خارج از کانادا واقع شده اند. او اضافه کرد که ناشناس بودن در جرایم مرتبط با رمزارزها نیز یک مسئله است.

آمار

تامپسون در یک کنفرانس خبری گفت که; اکثر کلاهبرداری ها و جرائم در وینیپگ و در سراسر کانادا اکنون از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند; که باعث از دست رفتن سرمایه مردم و آسیب های روانی به آن ها می شود

کمیسیون اوراق بهادار مانیتوبا همچنین در مبارزه با جرائم سایبری مرتبط با ارزهای دیجیتال حضور فعالانه ای دارد. این سازمان به مردم در مورد انواع طرح های مجرمانه هشدار می دهد. صندوق مصادره اموال مجرمانه مانیتوبا بیش از ۲۰ میلیون دلار کانادا از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۰۹ را به بخش های مختلف توزیع کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx