استیک کاردانو در گوشی‌های آیفون

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قابلیت جدید تراست ولت هم اکنون قابلیت استیک توکن بومی کاردانو (ADA) در دستگاه‌های اپل که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند، در دسترس است. این نوآوری از طریق عملکرد تراست ولت (Trust Wallet)، یک کیف پول «داغ» غیرحضانتی برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری شده، پیاده‌سازی شده است. در ابتدا، چنین ویژگی فقط در نسخه اندروید […]

استیک کاردانو

قابلیت جدید تراست ولت

هم اکنون قابلیت استیک توکن بومی کاردانو (ADA) در دستگاه‌های اپل که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند، در دسترس است. این نوآوری از طریق عملکرد تراست ولت (Trust Wallet)، یک کیف پول «داغ» غیرحضانتی برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری شده، پیاده‌سازی شده است. در ابتدا، چنین ویژگی فقط در نسخه اندروید تراست ولت پشتیبانی می‌شد.

مرتبط: آموزش کیف پول تراست ولت

حداقل مبلغی که می توان استیک کرد 4 ADA است. توکن‌ها و جوایز برای استیکینگ به‌طور خودکار در پایان هر دوره، همانطور که در شبکه کاردانو مرسوم است، توزیع می‌شوند. علاوه بر این، این عملکرد به شما امکان می دهد تا اعتبار سنج خود را انتخاب کنید، که طبق گفته Cexplorer، کاردانو در حال حاضر بیش از 2700 مورد از آن‌ها را دارد.

استیک کاردانو

به عنوان یک بلاکچین اثبات سهام، استیکینگ برای کاردانو اهمیت تعیین کننده ای دارد؛ بنابراین توانایی استیک ADA با گوشی‌های آیفون یک پیشرفت بسیار مثبت به نظر می رسد. به خصوص با توجه به پایگاه کاربری ده ها میلیونی تراست ولت و این واقعیت که شرکت مادر کیف پول، یعنی بایننس، بزرگترین تامین کننده استیکینگ برای ADA است.

در حال حاضر، تعداد توکن های استیک شده کاردانو 25.08 میلیارد ADA یا 72 درصد از کل عرضه توکن است. بنابراین، ارزش توکن های کاردانو قفل شده (در سرویس استیکینگ) 6.3 میلیارد دلار است. علیرغم کاهش قیمت ADA، تعداد کیف پول های جدید و همچنین تعداد توکن های موجود در استیک به طور مرتب در حال افزایش است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx