رشد ۵۰ درصدی قیمت فانتوم با انتشار چشم انداز ۳۰ ساله خود

تحلیل قیمت فانتوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 575 نفر

رشد ۵۰ درصدی قیمت فانتوم با انتشار چشم انداز ۳۰ ساله خود

در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بنیاد فانتوم سودهای ثابتی تولید می‌کند و تا ۳۰ سال بدون نیاز به فروش هیچ توکنی می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد، قیمت فانتوم در ۳۰ نوامبر به حرکت صعودی خود ادامه داد.

قیمت فانتوم نزدیک به ۱۳.۵ درصد افزایش یافت و به ۰.۲۴ دلار رسید که بالاترین سطح خود در سه هفته اخیر است. این رالی به عنوان بخشی از یک روند بازگشتی گسترده‌تر بود که از زمانی شروع شد که در ۲۲ نوامبر در حدود ۰.۱۷ دلار به پایان رسید. این حرکنت باعث افزایش قیمت ۵۰ درصدی فانتوم در هشت روز گذشته شد.

جالب اینجاست که این رالی پس از آن که بنیانگذار بنیاد فانتوم، آندره کرونیه، سوابق مالی شرکت را در ۲۸ نوامبر منتشر کرد، شتاب گرفت و نشان داد که دارایی دیجیتالی بنیاد فانتوم به ارزش ۳۴۰ میلیون دلار بوده و سالانه بیش از ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

برخی از پروژه های کریپتویی و بلاکچینی به دلیل قرار گرفتن در معرض ورشکستگی احتمالی آسیب دیده اند. به عنوان مثال، سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX باعث کاهش قیمت شدید سولانا و توکن های پروژه مرتبط با آن مانند سروم (SRM) شد. صرافی FTX  و شرکت خواهرش آلامدا ریسرچ حامیان اصلی اکوسیستم سولانا بودند.

در فوریه ۲۰۲۱، آلامدا همچنین ۳۵ میلیون دلار توکن فانتوم خریداری کرد تا به یک اعتبارسنج در بلاکچین فانتوم تبدیل شود. این همکاری در گذشته این پروژه ممکن است یک عامل کلیدی پشت عملکرد ضعیف توکن فانتوم در اوایل ماه نوامبر بوده باشد که در آن قیمت آن تا ۳۵ درصد کاهش یافت.

کرونژ هرگونه ارتباط با صرافی FTX و آلامدا ریسرچ را کم اهمیت جلوه داد و توضیح داد که هر کسی که اعتبارسنج است لزوما بخشی از بنیاد فانتوم نیست.

او نوشت:

 «بر خلاف اکثر رقبای ما، این بنیاد دارای مقدار نسبتاً کمی از  توکن فانوتم است.»

اکثر  پروژه های لایه یک بین ۵۰ تا ۸۰ درصد از عرضه توکن خود را در اختیار دارند. در زمان عرضه، فانتوم کمتر از ۳ درصد توکن ها را در اختیار داشت. اما در حال حاضر این بنیاد بیش از ۱۴ درصد توکن ها را در اختیار دارد. بنیاد سولانا ترجیح می دهد توکن های خود را بخرد و آن ها را برای مشارکت بیشتر نفروشد

داده‌های آنچین فانتوم نشان می‌دهد که آدرس‌هایی که بیش از ۱ میلیون توکن FTM دارند، توکن‌ها را در طول ریزش بازار کریپتو بخاطر سقوط FTX توزیع کرده‌اند. از سوی دیگر، عرضه توکن‌های FTM توسط آدرس‌هایی با موجودی بین ۱ تا ۱ میلیون فانتوم در نوامبر افزایش یافت که نشان‌دهنده انباشت قوی‌ترین سرمایه‌گذاران شبکه (نهنگ‌ها) و ضعیف ترین آنها (ماهی‌ها) است. به عبارت دیگر، این سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که توکن فانوتم در آینده رشد شدیدی را تجربه کند.

شاخص‌های تکنیکال تا حدی از چشم انداز صعودی حمایت می کنند. قیمت FTMاکنون نزدیک به ۲۰ درصد به سمت ۰.۳۰ دلار افزایش یافته است، که مطابق با خط روند بالای کانال نزولی غالب و EMA50 در نمودار ۳ روزه آن (موج قرمز) مطابق شکل زیر است.

در مقابل، آزمایش ۰.۳۰ دلار به عنوان مقاومت اصلی می تواند منجر به پولبک فوری قیمت فانتوم به سمت خط روند پایین کانال نزولی در نزدیکی ۰.۱۶ دلار شود که در جولای ۲۰۲۱ نیز به عنوان حمایت عمل کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx