چشم انداز چارلز هاسکینسون نسبت به ارزهای دیجیتال

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 447 نفر

چشم انداز چارلز هاسکینسون نسبت به ارزهای دیجیتال

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران کاردانو در حال ارائه چشم انداز گسترده ای از آینده برای ارزهای دیجیتال است. در یک به‌روزرسانی ویدیویی جدید، هاسکینسون به ۳۱۵۰۰۰ مشترک یوتیوب خود گفت که پروژه‌های کریپتویی مانند کاردانو می‌توانند روزی به سیستم مالی جهانی تبدیل شوند، اما خاطرنشان کرد که دولت ایالات متحده باید قوانین ارزهای دیجیتال مطلوب را برای تحقق این امر اتخاذ کند.

برای ما ضروری است که به سطح بعدی برسیم. همانطور که بسیاری از شما می دانید، ما می خواهیم کاردانو و به طور کلی ارزهای دیجیتال به سیستم عامل های مالی جهان تبدیل شوند. و اشتیاق بزرگ من در زندگی همیشه بانکداری افراد بدون بانک و دادن هویت اقتصادی بدون دخالت باتک ها است که آنها را کنترل می‌کنند، که ماهیت مستقل و در نهایت جهانی دارد، و تضمین حقوق بشر، آزادی مشارکت، تجارت و بیان است.

برای رسیدن به این هدف، باید یک نهاد نظارتی وجود داشته باشد که موجودیت ارزهای دیجیتال را تصدیق کند، آنها را به عنوان ابزار مثبت تلقی کند و از آزادی ارائه شده به مردم قدردانی کند. هاسکینسون در ادامه نگرانی‌های خود را در مورد مسیر پروژه یوان دیجیتال چین مطرح کرد و گفت که این پروژه آزادی‌های مالی مردم را به خطر می‌اندازد. نماینده بانک جمهوری خلق چین به طور اتفاقی در مورد یوان دیجیتال ارائه کرد، و بسیار قابل توجه بود که این سیستم چقدر پیچیده و در حال حاضر مقیاس شده است: ۴۰ میلیون کاربر، ۱۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه، یک مدل شبه حساب، و بسیار ، اتصال بسیار تنگاتنگی با برخی از سیستم های پرداخت موجود مانند وی چت، علی پی، این نوع چیزها دارند.

به گفته هاسکینسون، مدل فعلی چین در نهایت به افراد معدودی اجازه می دهد تا زندگی میلیاردها نفر را از نظر اقتصادی کنترل کنند. او می گوید که پادزهر این یک ارز دیجیتال است که به جای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بر آزادی تمرکز دارد. «اگر این اتفاق بیافتد، یک سیستم پولی وجود خواهد داشت که در آن گروه بسیار کوچکی از مردم کنترل کامل و مطلق بر آزادی اقتصادی میلیاردها نفر دارند. این یک فرضیه نیست. این یک پروژه فعال است، با تکنولوژی عالی در پشت آن، ذهن های درخشان پشت آن.

در حال حاضر ۴۰ میلیون کاربر به عنوان نسخه بتا و مانند آتش سوزی، ابتدا در سراسر چین و سپس هر کشوری که یوان،  را به عنوان ارز ذخیره خود استفاده می کند، گسترش می یابد. این واقعیتی است که همه ما باید با آن روبرو شویم. پادزهر این امر، ارز دیجیتال با ویژگی‌هایی است که دارای آزادی هستند، نه CBDC دیگر، مانند دلار دیجیتال یا چیزی شبیه به آن. بنابراین ما با آن مبارزه خواهیم کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx