بررسی وضعیت کاردانو

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 799 نفر

پس از یک رالی ۱۶ روزه در بازار، کاردانو با جدی ترین سطح مقاومت در نمودار خود روبرو شده است. این مقاومت با عدم حمایت ممکن است به نقطه معکوس شدن روند برای ADA تبدیل شود.
علیرغم شکستن میانگین متحرک ۵۰ روزه که برای مدت طولانی مانند یک مقاومت برای کاردانو عمل می کرد، دارایی با مقاومت دیگری روبرو شد، یعنی خط روندی که در سپتامبر شکل گرفت.
در زمان نگارش، مقاومت در ۰.۴۳ دلار باقی می ماند، در حالی که ADA در ۰.۴۳ دلار معامله می شود.

تحلیل کاردانو

علیرغم افزایش یک روزه حجم در ۵ نوامبر، معامله گران به آرامی حمایت از این ارز دیجیتال را کاهش می دهند زیرا شاخص نمایه حجم یک تمایل نزولی را نشان می دهد که به احتمال زیاد منجر به برگشت از سطح قیمت فعلی می شود.
در مقایسه با سایر دارایی‌های دیجیتال، کاردانو وارد یک کانال تثبیت نشده است که بعداً به پایه‌ای برای بهبود تبدیل شود. در عوض، خرس‌ها به طور مداوم ADA را پایین می‌آورند و حتی افزایش ۲۴ درصدی قیمتی که اخیراً شاهد آن بودیم، در مقایسه با زیان‌هایی که سرمایه‌گذاران کاردانو از سپتامبر ۲۰۲۱ شاهد بودند، ناچیز است.

متأسفانه، تمام موفقیت هایی که ADA در زمینه توسعه به دست آورده است، به بازار منتقل نمی شود. کاردانو یکی از کم سودترین دارایی ها در بازار ارزهای دیجیتال است. بر اساس داده‌های مربوطه در ماه اکتبر، سودآوری ADA به زیر مرز بحرانی ۱۵ درصد سقوط کرد. محتمل‌ترین دلیل عدم محبوبیت ADA در بازار، ناتوانی در به دست آوردن شتاب در زمان مناسب است، زیرا ارز دیجیتال در حالی که بازار در وضعیت رکودی قرار داشت، در زمینه توسعه موفق بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx