تحلیل آنچین نیرپروتکل (NEAR)

نیرپروتکل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 368 نفر

ماه گذشته اصلاحات مثبتی در بازار ارزهای دیجیتال دیده شد که باعث شد قیمت آلتکوین هایی مانند دوج کوین [DOGE] تا بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یابد. بر اساس داده‌های کوین گکو، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در ۳۰ روز گذشته ۹ درصد رشد داشته است. با این حال، نیرپروتکل (NEAR) از بقیه بازار جدا شد و در عوض کاهش قیمت را ثبت کرد. بر اساس داده های کوین مارکت کپ، یک ماه پیش، نیرپروتکل در بالاترین سطح ۳.۶۸ دلار معامله شد، اما در نهایت تا ۲ نوامبر به ۰.۲۸ دلار کاهش یافت. با این حال، از آن زمان، قیمت آن ۱۰٪ افزایش یافته است.

این افزایش قیمت همزمان با شروع یک چرخه صعودی جدید در اواخر اکتبر بود که در نمودار روزانه مشاهده شد. این رشد قیمت زمانی اتفاق افتاد که خط واگرایی میانگین متحرک (MACD)،خط روند را در جهت صعودی قطع کرد.

حرکات NEAR در نمودار قیمت نشان دهنده رشد مداوم فشار خرید از ۲ نوامبر بود. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی آن (RSI) پس از شکست منطقه خنثی در دو روز گذشته حدود ۵۸ بود. همچنین، شاخص جریان پول (MFI) آن در یک روند صعودی و در ۵۶ مشاهده شد، که نشان می دهد انباشت توکن به طور پیوسته افزایش یافته است.

قیمت نیرپروتکل

نیرپروتکل در سه ماهه سوم

مساری در گزارش جدیدی با عنوان “وضعیت نیرپروتکل در سه ماهه سوم” عملکرد آن را در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ ارزیابی کرد. این بررسی نشان داد که پلت فرم قرارداد هوشمند ضربه قابل توجهی به درآمد خود در این دوره سه ماهه وارد کرده است.

درآمد پروتکل NEAR بین ژوئیه و سپتامبر به ۲۲۰۰۰۰ دلار رسید که نسبت به ۱.۱۹ میلیون دلار سه ماهه دوم ۸۲ درصد کاهش داشته است. مساری همچنین دریافت که کاهش شدید درآمد ناشی از «افت ۳۵ درصدی تراکنش‌ها همراه با کارمزدهای انتقال زیر یک سنت» است.

علاوه بر کاهش درآمد، ارزش کل ققل شده (TVL) در شبکه نیز در دوره مورد بررسی ۳۰ درصد کاهش یافت. با این حال، در حالی که TVL آن نسبت به سه ماهه قبلی کاهش یافت، مساری دریافت که TVL این پلت فرم قرارداد هوشمند ۱۰ برابر نسبت به سال قبل افزایش یافته است. NEAR سه ماهه سوم را با ارزش کل ققل شده ۵۱۳ میلیون دلاری به پایان رساند.

خرید نیرپروتکل

مساری همچنین گزارش داد که فروش NFT در نیرپروتکل از ابتدای سال به طور مداوم در حال کاهش بوده است. NEAR همچنین ۱۶۰۰۰ فروش NFT و ۲۰۰۰۰ کیف پول فعال را با تقسیم یکنواخت بین خریداران NFT و فروشندگان NFT ثبت کرد.

تحلیل نیرپروتکل

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx