نگاهی به وضعیت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 483 نفر

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) پس از هفته‌ها صعود مداوم علی‌رغم بازار نزولی موجود، در حال اصلاح طولانی‌تری بوده است. اگرچه LUNC هنوز با سؤالاتی در مورد کاربرد کلی آن مواجه است، جامعه این توکن معتقد است که احتمالاً قیمت در هفته‌های آتی دوباره بهبود خواهد یافت.

به طور خاص، جامعه کریپتو کوین مارکت کپ پیش‌بینی می‌کند که LUNC تا پایان نوامبر ۲۰۲۲ با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۳۵۹۶ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده رشد ۵۳ درصدی ارزش توکن در زمان انتشار است.

این پیش بینی انجمن بر اساس رای ۱۸۰۸ عضو با استفاده از ویژگی تخمین قیمت است.

قیمت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک نمی تواند شتاب خود را دوباره به دست آورد

علیرغم احساسات مثبت جامعه، لونا کلاسیک حتی با افزایش اخیر بازار که توسط دارایی هایی مانند بیت کوین (BTC) رهبری می شود، ضعیف عمل کرده است. جالب اینجاست که به نظر می‌رسید این توکن در ۵ نوامبر و قبل از ازسرگیری سقوط آزاد تثبیت شده باشد.
به طور کلی، LUNC در هفته‌های اخیر نتوانسته است شتاب بیشتری به دست آورد و گزارش Finbold در ۲۵ اکتبر که نشان می‌دهد دارایی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در یک هفته از دست داده و جذابیت بازار نزولی خود را از دست داده است.

همچنین می‌توان فرض کرد که ابتکارات اولیه جامعه، مانند شورت اسکوئیز، یا تبلیغات دیگر تأثیری ندارند. این رویکرد به عنوان حرکتی از سوی جامعه لونا کلاسیک برای تقلید از میم کوین هایی مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در نظر گرفته شد.

تحلیل تکنیکال LUNC

از لحاظ دیگر، تجزیه و تحلیل تکنیکال LUNC مثبت است. ابزار کوین مارکت کپ در بازه زمانی روزانه توکن، به «خرید» در عدد ۹ اشاره می‌کند، همچنین میانگین‌های متحرک در هفت که به همین موضوع اشاره می‌کند.همچنین اکثر نوسانگرها (اسیلاتورها) خنثی هستند و عدد هشت را نشان می دادند.

خرید لونا کلاسیک

علاوه بر این، چشم انداز لونا کلاسیک تا حد زیادی به توسعه در پرونده تقلب بنیانگذار ترا، دو کوان، بستگی دارد. در هفته‌های گذشته، به نظر می‌رسید که ارزش این توکن کاهش یافته است، به‌ویژه زمانی که دادستان‌ها شواهدی را کشف کردند که کوان را به سقوط ارتباط می‌داد.

به عنوان مثال، گزارش‌های اخیر ادعا کردند که دادستان‌های کره جنوبی شواهدی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد کوان یک بار به یک کارمند دستور داده است که قیمت لونا کلاسیک را دستکاری کند.

در میان کاهش مداوم قیمت، جامعه LUNC در حال اجرای تغییرات شبکه است تا به دارایی ارزش بیشتری بدهد. به عنوان مثال، جامعه اخیراً پیشنهاد ۵۲۳۴ را تصویب کرد. این پیشنهاد به دنبال کاهش مالیات بر سوخت LUNC از ۱.۲٪ به ۰.۲٪ است. در همین حال، LUNC با زیان تقریباً ۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با ۰.۰۰۰۲۳۴۹ دلار معامله شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx