علت تاخیر اپدیت Vasil کاردانو , چارلز هاسکینسون پاسخ میدهد

علت تاخیر بروز رسانی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 548 نفر

هارد فورک Vasil کاردانو اکنون دومین تاخیر خود را در دو ماه اخیر تجربه کرده است. این ارتقا برای رشد شبکه مهم است و مانند همیشه، توسعه دهندگان Cardano همچنان با ارسال محصولات ایمن به شکل خود وفادار می مانند. تاخیر دوم در پایان ژوئیه اعلام شد و چارلز هاسکینسون، بنیانگذار آن، ویدیویی تهیه کرده است که در آن توضیح می دهد که چه چیزی پشت تاخیر بوده و چه انتظاری برای واسیل هارد فورک در آینده وجود دارد.

تاخیر ناشی از اشکالات بود

اکنون، یک چیز بزرگ که فضای کریپتو را آزار داده است، اشکالاتی است که در کد توسعه دهندگان پیدا شده است. این اشکالات، زمانی که مورد توجه قرار نگیرند، در پلتفرم‌های مختلف توسط بازیگران بدی که میلیون‌ها دلار ارز رمزنگاری شده را جبران کرده‌اند، مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند. با این حال، علیرغم اینکه چنین باگ‌ها و سوء استفاده‌هایی بسیار زیاد بوده‌اند، پروژه‌های کاردانو مشمول آن‌ها نشده‌اند، و این را می‌توان به فرآیند دقیقی که توسعه‌دهندگان قبل از ارسال محصول طی می‌کنند نسبت داد.

به گفته بنیانگذار چارلز هاسکینسون، این فرآیند اطمینان از ایمن بودن یک محصول قبل از حمل و نقل، همان چیزی بود که در پس دوم به تعویق افتادن هارد فورک Vasil بود. مانند اولین باری که هارد فورک به تعویق افتاد، او توضیح داد که آنها اشکالاتی پیدا کرده اند که باید آنها را برطرف کنند تا مطمئن شوند استفاده از آن ایمن است. با این حال، مشکل این اشکالات، فقط یافتن آنها نیست، بلکه فرآیند رفع آنها در کل محصول است.

هاسکینسون توضیح داد که نه تنها باید اشکالات را برطرف کنند، بلکه باید به عقب برگردند و بررسی کنند که رفع شده است. سپس آنها باید یک بار دیگر کل خط لوله آزمایش را طی کنند، که زمان می برد. بنیانگذار گفت: «بنابراین شما به موقعیتی می‌رسید که ویژگی‌های شما کامل است. اما پس از آن باید آزمایش کنید، و زمانی که آزمایش می کنید، ممکن است چیزی را کشف کنید، و سپس باید آن را تعمیر کنید، و سپس باید از طریق کل خط لوله آزمایش برگردید. بنابراین این همان چیزی است که باعث تاخیر در انتشار می شود.”

آیا تاخیر بیشتری از کاردانو وجود دارد؟

بعد از اینکه هارد فورک واسیل برای بار دوم به تعویق افتاد، این سوال روی لبان همه بود که هارد فورک کی انجام می شود و آیا تاخیر بیشتری وجود دارد یا خیر. هاسکینسون نیز برای پاسخ به این سؤالات وقت گذاشت.

بنیانگذار Cardano توضیح داد که از آنجایی که آنها قبلاً باگ های زیادی را پیدا کرده بودند و آنها را برطرف کرده بودند، او باور نمی کرد که تاخیر بیشتری در هارد فورک وجود داشته باشد. او فاش کرد که توسعه دهندگان اکنون به مراحل نهایی آزمایش محصول رسیده اند. وی افزود: «بنابراین، تا زمانی که چیز جدیدی کشف نشود، پیش‌بینی نمی‌کنم که تاخیر بیشتری داشته باشیم.»

در مورد قیمت توکن بومی Cardano ADA، به نظر می‌رسد که خبر تعویق آن ضربه چندانی به آن وارد نکرده است. دارایی دیجیتال در زمان اعلام این خبر در حدود ۰.۵۵ دلار روند داشت، و در حالی که مقداری کاهش وجود داشت، تنها با یک حاشیه کوچک بود.

ADA در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۰.۴۹ دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال با ارزش بازار ۱۶.۷ میلیارد دلار، هشتمین ارز دیجیتال بزرگ است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx