افزایش حجم معاملات اتریوم نسبت به بیت کوین

بیشی گرفتن حجم معاملات اتریوم نسبت به بیت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

اتریوم مدتی است که از بیت کوین بهتر عمل کرده است.این آلتکوین به سرعت رشد کرده به طوری که با وجود اینکه بیش از ۵ سال جوان تر از بیت کوین است، اکنون حدود نیمی از ارزش بازار بیت کوین را دارد. این عملکرد بهتر از طریق بازار صعودی و اکنون حتی در بازار نزولی ادامه یافته است. اتریوم در یک معیار دیگر برای پیشی گرفتن از بیت کوین یک گام فراتر برداشته است و آن میزان علاقه آزاد به دارایی است.

Open interest پیشی گرفت

داده های جدید Glassnode اطلاعات جالبی را در مورد علاقه به بیت کوین و اتریوم نشان داده است. بیت کوین به طور طبیعی بر این معیار تسلط داشت زیرا نه تنها اولین ارز دیجیتال در بازار بوده، بلکه دارایی دیجیتالی است که بیشترین علاقه را از سوی سرمایه گذاران، چه سرمایه گذاران خرده فروشی و چه سرمایه گذاران نهادی، دارد.

اتریوم در این زمینه به سرعت از بیت کوین پیشی گرفت، زیرا open intrest آن به ۵.۶ میلیارد دلار در همه گزینه های Put and Call افزایش یافته بود که بیش از ۴۷ درصد افزایش را در ماه گذشته به خود اختصاص داد. محبوبیت ETH در این زمان و بهبود قیمت به وضوح به تسلط آن کمک کرده است.

 

از سوی دیگر، بیت کوین با بهره باز ۴.۳ میلیارد دلاری به روند حول سطوح نرمال ادامه می دهد. این امر اتریوم را در جایگاهی بالاتر  قرار می‌دهد. همچنین با بیش از ۲.۶ میلیارد دلار گزینه‌های  Put/Call 0.26، سرمایه‌گذاران اتریوم دست خود را نشان می‌دهند و بسیار صعودی است.

ادغام اتریوم باعث افزایش علاقه می شود

مقصر اصلی بهبود قیمت ETH ادغام آینده بود. پس از مدت‌ها عدم اطمینان در مورد اینکه آیا این به‌روزرسانی انجام می‌شود یا دوباره به تعویق می‌افتد، توسعه‌دهندگان اتریوم برای ارائه یک تاریخ تخمینی برای ادغام حرکت کردند.

تاثیر ادغام بر اتریوم

با اعلام تاریخ ۱۹ سپتامبر، سرمایه گذاران شروع به افزایش دارایی های خود قبل از ادغام کردند. با ماه جدید، ادغام نزدیک‌تر می‌شود و احساسات مثبت در مورد دارایی دیجیتال رشد کرده است. با توجه به اینکه مسلما یکی از بزرگترین به روز رسانی ها در تاریخ کریپتو است، احساسات مثبت سرمایه گذاران قابل درک است.

ادغام همچنین باعث افزایش Open interest اتریوم است. احساسات صعودی در پاسخ به ارتقایی است که در نهایت در ماه آینده اتفاق می افتد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که ادغام باعث می‌شود که تمام اتریوم سهامدار برای برداشت آزاد شوند. این منجر به هجوم عرضه ETH به بازار خواهد شد که احتمالاً قیمت را کاهش می دهد. در آن مرحله، مهم نیست که این احساسات چقدر صعودی است، اما اینکه تقاضای کافی برای جذب این عرضه جدید وجود داشته باشد.

این موضوع این سوال را مطرح می‌کند که آیا این رویداد دیگری «شایعه را بخر، خبر را بفروش». یک چیز مطمئن است، اگر با هارد فورک آلونزو راه کاردانو را طی کند، کاربران ETH باید برای قیمت‌های نزولی بازار آماده شوند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx