قابلیت جدید کاردانو که می‌تواند منجر به افزایش قیمت ADA شود

کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

ادغام یک کراس چین جدید به کاربران کاردانو اجازه می دهد تا با استفاده از توکن های ADA بازی‌های بلاکچینی را انجام دهند و همچنین کاربران دیگر شبکه‌ها بازی های مبتنی بر کاردانو را انجام دهند.

توسعه دهندگان در توییتی اعلام کردند که استودیو پیما (Paima) این ویژگی را برای بلاک چین کاردانو در روز دوشنبه منتشر کرده است. این حرکت امکان پذیر است زیرا Paima یک لایه ۲ یا یک شبکه مستقل است که تراکنش ها را برای سرعت بیشتر و هزینه های ارزان تر به یک بلاک چین پایه رول آپ می کند. کاربران کاردانو می توانند هر بازی مبتنی بر بلاک چین را بدون نیاز به پل زدن توکن‌ها به شبکه دیگری انجام دهند. Paima همچنین از انتقال بازی‌های ساخته شده در شبکه‌های دیگر به کاردانو پشتیبانی می‌کند و به کاربران آن شبکه‌ها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به جابجایی دارایی‌ها، بازی‌های مبتنی بر کاردانو را انجام دهند.

کراس چین به انتقال توکن ها بین بلاک چین های مختلف اشاره دارد. با این حال، پل ها دارای خطرات امنیتی عمده ای هستند و در مرکز برخی از بزرگترین سوء استفاده ها در سال ۲۰۲۲ قرار داشتند. به این ترتیب، پیما گفت که تمام بازی‌های موجود در شبکه غیرحضانتی هستند، به این معنی که وجوه در کیف پول کاربر باقی می‌ماند و نیازی به انتقال به کیف پول بازی نیست؛ که این امر خطرات امنیتی را کاهش می‌دهد.

این نسخه جدیدترین ورژن از یک سری پیشرفت‌ها و ویژگی‌های شبکه بلاک‌چین Cardano است که ممکن است در نهایت به ارزش توکن‌های ADA بیفزاید. هفته گذشته Milkomeda، یکی دیگر از شبکه های لایه ۲، قابلیتی را منتشر کرد که به کاربران بلاک چین کاردانو اجازه می دهد به زودی بتوانند با هر کیف پول ADA به قراردادهای هوشمند ماشین مجازی اتریوم (EVM) دسترسی پیدا کنند. ماشین مجازی اتریوم جایی است که تمام حساب‌های اتریوم و قراردادهای هوشمند در آن قرار دارد و به عنوان یک رایانه مجازی مورد استفاده توسعه‌دهندگان برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز یا dapp است.
همانطور که CoinDesk گزارش داده است، ویژگی جدید به توسعه دهندگان برنامه اتریوم اجازه می دهد تا با استفاده از سالیدیتی (Solidity) – زبان کامپیوتری که برای کدگذاری اتریوم استفاده می شود – روی شبکه Cardano بسازند، بدون نیاز به نصب جعبه ابزار جدید یا یادگیری زبان کامپیوتری جدید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx