شبکه کاردانو با مشکل بزرگی مواجه شده است

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 949 نفر

کاردانو، پلتفرم قرارداد هوشمند توسعه یافته توسط چارلز هاسکینسون، در حال حاضر با یک مشکل مهم روبرو است. علیرغم ادعاهای قبلی هاسکینسون مبنی بر اینکه شبکه کاردانو از نظر تئوری می‌تواند تا یک میلیون تراکنش در ثانیه (TPS) را انجام دهد، واقعیت کاملاً متفاوت است. به نظر می‌رسد که کاربران در تایید تراکنش‌ها با تأخیر مواجه هستند، برخی از مبادلات در صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو (DEX) تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

کاردانو به عنوان یک «قاتل اتریوم» مورد ستایش قرار گرفته است که دارای مجموعه‌ای چشمگیر از قابلیت‌های فنی است و هدفش ارائه یک تجربه کاربری بی نظیر است. با این حال، مشکل اخیر یک شکست بزرگ برای این شبکه است که به طور بالقوه موقعیت آن را به عنوان یک بازیگر پیشرو در بخش دیفای تضعیف می‌کند.

تضاد در تئوری و عملکرد کاردانو

یک عامل کلیدی در موفقیت یک شبکه بلاکچین سرعت پردازش تراکنش آن است. وعده تبلیغ شده “۱ میلیون تراکنش در ثانیه” کاردانو را به عنوان یک تغییر دهنده بازی بالقوه در صنعت معرفی کرد. با این حال، در عمل، رسیدن به چنین عملکردی یک کار چالش برانگیز به نظر می‌رسد. تأخیر تراکنش‌های فعلی، تضاد واضحی را بین قابلیت‌های تئوریک کاردانو و کاربرد عملی آن برجسته می‌کند. این موضوع باعث ایجاد سر و صدای قابل توجهی در بین کاربران کاردانو شده است و بسیاری از آنها پیشنهاد می‌کنند که نقدینگی به سمت موزلی سواپ (MuesliSwap)، یک صرافی غیرمتمرکز در شبکه Cardano تغییر کند.

موزلی سواپ توانسته است سرعت تراکنش‌های سریع‌تری را حفظ کند و در میان مشکلات شبکه، خدمات کارآمدتر و کاربرپسندتری را ارائه دهد. شایان ذکر است که موضوع به طور خاص مربوط به هیچ صرافی نیست، بلکه مربوط به شبکه‌ای است که صرافی بر روی آن فعالیت می‌کند. به این ترتیب، حتی زمانی که کاربران برای سرعت نسبی موزلی سواپ به سمت آن گرایش پیدا می‌کنند، مشکل کلی پابرجاست و باید در سطح شبکه مورد توجه قرار گیرد، زیرا صرافی غیرمتمرکز به سادگی فقط فناوری موجود را بهینه کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx