صرافی OKX برای دریافت مجوزهای فرانسه اقدام کرد

صرافی OKX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 540 نفر

امروز، یک ماه پس از اینکه شرکت اوکی اکس با OKX فرانسه ادغام شد، این صرافی ارزهای دیجیتال اعلام کرد که برای دریافت مجوز در کشور فرانسه درخواست داده است. OKX در حال حاضر دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات و شرکتی پیشرو در حوزه فناوری وب۳ است. اقدام برای ثبت نام به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال (DASP) باعث می‌شود که صرافی تحت الزامات دقیق تعیین شده توسط دو مرجع قانونی فرانسه، سازمان بازارهای مالی (AMF) و مرجع کنترل احتیاطی (ACPR)، قرار گیرد.

صرافی OKX برای ارائه مجموعه‌ای از محصولات و خدمات در فرانسه اقدام می‌کند

در صورت ثبت، صرافی OKX مجموعه‌ای از خدمات و محصولات را با رعایت مقررات محلی به شهروندان فرانسوی ارائه می‌دهد.

فرانسه به داشتن یک چارچوب قانونی شفاف و سالم مشهور است. این شهرت فرانسه را به عنوان مرکز اروپا برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و معامله‌گران با تجربه قرار می‌دهد و آن را به بازاری عالی برای OKX تبدیل می‌کند. تیم بیون، رئیس روابط جهانی OKX در توضیح این اقدام گفت:

«مقررات DASP فرانسه یک چارچوب نظارتی روشن و ایمن برای ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال فراهم می‌کند. همراه با تعداد فزاینده DASP‌های ثبت شده در فرانسه، OKX مشتاقانه منتظر رشد اکوسیستم فرانسه به شیوه‌ای امن و سالم است. برای صرافی OKX، این برنامه فرصتی بزرگ برای نشان دادن تعهد ما به حمایت از چارچوب های نظارتی جدید و همچنین برنامه ریزی برای آینده با ورود MiCA در سال ۲۰۲۴ برای کل اتحادیه اروپا است.»

OKX اقداماتی را برای افزایش انطباق بین المللی خود انجام داده است. در ماه مارس، این صرافی کریپتو اعلام کرد که برای مجوزهای ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی در هنگ کنگ درخواست داده است. اوکی اکس در حال حاضر در باهاما مجوز دارد و دارای مجوز موقت از VARA در دبی است. با این حال، اخیراً از توقف فعالیت در کانادا خبر داده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx