رمزارز پپه| تحلیل و بررسی | آیا زمان خوبی برای خرید PEPE است؟

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 889 نفر

میم کوین پپه (PEPE)، امروز هم در لیست رمزارزهای ترند (Trending) وب سایت کوین مارکت کپ قرار گرفت. این موضوع نشان می‌دهد که پپه همچنان توجهاتی را به خود جلب می‌کند، البته با این تفاوت که مثل هفته‌های گذشته در کانون توجه قرار ندارد. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند مربوط به وضعیت کلی بازار باشد. تا قبل از روز پیتزای بیت کوین (۱ خرداد) وضعیت عمومی بازار تعریفی نداشت. اخبار منفی در فضا زیاد بود، مانند خبر تعطیل شدن صرافی هات بیت که موجی از ترس را در فضای کریپتو منتشر کرد.

در چنین مواقعی حجم خروجی صرافی‌ها افزایش پیدا می‌کند و حجم معاملات به طور چشم گیری کاهش پیدا می‌کند. با این حال ترند بودن پپه در کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که هنوز خیلی‌ها به این میم کوین توجه دارند و گویا در انتظار یک موقعیت مناسب هستند.

تحلیل رمزارز پپه

رمزارز پپه PEPE

تحلیل رمزارز پپه در نمودار ساعتی

رمزارز پپه پس از ثبت بیشترین قیمت خود در حدود ۰.۰۰۰۰۰۳۴۶ (باکس قرمز) دلار یک موج نزولی را آغاز کرد و سپس در حدود ۹۶ درصد رشد کرد و هم اکنون نیز با حفظ محدوده ۰.۰۰۰۰۰۱۴۶۷ دلار (خط چین نارنجی)، درحال نوسان است. محدوده حمایتی فعلی برای میم کوین پپه، در حدود خط چین نارنجی قرار دارد. در صورتی که پپه این محدوده را حفظ کند می‌تواند رشدهای بیشتری را ثبت بکند اگرچه ایت موضوع با وضعیت فعلی بازار چنان هماهنگ نیست.

یک نقطه مناسب برای ورود به معاملات هیجانی پپه، در محدوده تقاضای فعلی این رمزارز و در حدود قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۰۵۷ دلار (باکس سبز) است. با رعایت حد ضرر در زیر این محدوده می‌توان وارد یک پوزیشن لانگ شد که تارگت اصلی آن با ۲۲۷ درصد سود در حدود منطقه عرضه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۳۴۶۸ دلار (باکس قرمز) قرار دارد. درصورت تحقق سناریو گفته شده مناطقی که با خط چین‌های نارنجی و آبی مشخص شده‌اند تارگت‌های اولیه پوزیشن هستند. در این محدوده‌ها که در چارت بخوبی مشخص شده‌اند می‌توان سیو سودی را انجام داد و سپس حد ضرر را بالاتر آورد.  البته هریک از این محدوده‌های خط چین شده خود یک حمایت/ مقاومت محسوب شده و امکان ریزش و نوسانات شدید در نزدیکی آن‌ها وجود دارد.

  • توجه: تحلیل فوق یک پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا تحلیل نویسنده مقاله است. بازار رمزارزها بازار پر ریسکی است، لذا قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری تحقیقات لازم را انجام دهید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx