جد (DJED) اکنون با بیش از ۳۱.۵ میلیون دلار ADA پشتیبانی می شود

جد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 355 نفر

استیبل کوین الگوریتمی جد (DJED) که اخیراً توسط کوتی (COTI) راه اندازی شده است، اکنون با بیش از ۳۱.۵ میلیون توکن ADA پشتیبانی می شود، زیرا پذیرش آن همچنان در حال رشد است و نسبت ذخیره آن همچنان بالاست. طبق داده‌های وب‌سایت پروژه، نسبت ذخیره DJED در حال حاضر ۴۸۸ درصد است، با ۳۱.۶ میلیون دلار ADA که در مجموع از ۲.۲۷ میلیون دلار توکن DJED در گردش پشتیبانی می‌کند.

در همین حال، SHEN، توکن ذخیره پروژه، ۱.۰۷ دلار آمریکا قیمت دارد و دارای ۲۳.۶۹ میلیون توکن در گردش است. با خرید و فروش SHEN، کاربران می توانند به پایداری ارز جد کمک کنند و سهمی از کارمزد تراکنش ها در استخر ذخیره را کسب کنند. دارندگان SHEN همچنین می توانند به طور بالقوه از نوسانات کوتاه مدت قیمت آن سود ببرند.

Djed خود یک استیبل کوین الگوریتمی رسمی تایید شده برای کاردانو است که توسط ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود، IOG، شرکت سازنده کاردانو، این استیبل کوین را طراحی کرده است، در حالی که گروه کوتی مسئول انتشار آن است. این استیبل کوین در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی و هفته گذشته راه اندازی شد. طبق وب سایت پروژه، جد توسط “۴۰۰-۸۰۰٪ وثیقه اضافی” پشتیبانی می شود و این وثیقه توسط سکه ذخیره آن، SHEN، تضمین می شود. این وب سایت اضافه می کند که وثیقه شدن بیش از حد به این معنی است که پروتکل «نیاز به اعتماد به یک توکن حاکمیتی را که در استیبل کوین های الگوریتمی دیده می شود، از بین می برد».

این استیبل کوین به سرعت توسط تعدادی از صرافی های غیرمتمرکز (DEX) مانند موزلی سواپ، مین سواپ و وینگ رایدرز و همچنین چندین صرافی بزرگ از جمله Bitrue پشتیبانی شد. ارزش بازار کاردانو در اوایل این ماه از ارزش بازار میم کوین معروف، دوج کوین (DOGE) پیشی گرفت و رتبه ۸ مارکت کپ را از آن خود کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx