بانک DBS در هنگ کنگ خدمات معاملات ارز دیجیتال ارائه می‌دهد

DBS Bank
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 616 نفر

بانک DBS در هنگ کنگ خدمات معاملات ارز دیجیتال ارائه می‌دهد

بانک DBS مستقر در سنگاپور قصد دارد برای مجوز خدمات معاملات ارز دیجیتال در هنگ کنگ درخواست دهد. در چند روز اخیر، هنگ‌کنگ صنعت ارز دیجیتال را پذیرفته است، به همین دلیل است که بانک‌های مهمی مانند DBS در حال برنامه‌ریزی برای نفوذ به بازار برای ارائه انواع دیگر خدمات ارز دیجیتال هستند. هنگ کنگ مدتی است که روی چهارچوب نظارتی کار می کند. به گفته مقامات، دولت هنگ کنگ کار خود را در این زمینه به پایان رسانده است و مقررات اواخر سال جاری اجرایی خواهد شد. مدیر عامل بانک DBS هنگ کنگ، سباستین پاردس، گفته است:

 ما در حال برنامه ریزی برای درخواست مجوز در هنگ کنگ هستیم تا این بانک بتواند دارایی های دیجیتال را به مشتریان هنگ کنگی ما بفروشد.

سباستین پاردس بیان کرده است که با اعمال سیاست های دیگر، بانک DBS بسیار حساس باقی خواهد ماند و به خطرات مرتبط با دارایی های دیجیتال توجه خواهد داشت. DBS قصد دارد یکی از اولین وام دهندگانی باشد که ارزهای دیجیتال را در هنگ کنگ ارائه می دهد. در حال حاضر، DBS  منتظر است تا مقررات برای هدایت بهتر بازار با درک چهارچوب صنعت طراحی و اجرا شود. بانک DBS پس از راه اندازی خدمات معاملات ارز دیجیتال در سنگاپور در سال گذشته به سفر خود به صنعت ارز دیجیتال ادامه می دهد. بانک DBS قبلاً این ویژگی را ارائه کرده بود که به سرمایه گذاران معتبر اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را در پلتفرم DBS Digital Exchange (DDEx)  خود معامله کنند.

سال گذشته، سنگاپور پس از فروپاشی عظیم شرکت‌های رمزنگاری مانند صرافی FTX و Three Arrows Capital (3AC) در حال محکم کردن حلقه‌های خود با مقررات ارز دیجیتال بود. با این حال، هنوز هم جزو کشورهای دوستدار کریپتو محسوب می شود. بانک DBS با پیوستن به بانک مرکزی سنگاپور و استفاده از مزایای فناوری مالی غیرمتمرکز به رشد پلتفرم ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران خرد ادامه می دهد. بانک این خبر را پس از اعلام DBS اعلام کرد که سود خالص آن در سال ۲۰۲۲ افزایش قابل توجه ۲۰ درصدی را ثبت کرده است. کل درآمد نیز با افزایش ۱۶ درصدی به ۱۶.۵ میلیارد دلار سنگاپور (SGD) یا ۱۲.۵ میلیارد دلار رسید. این یک نقطه عطف برای اقتصاد سنگاپور بود زیرا قبلاً درآمد کل آن هرگز از مرز ۱۶ میلیارد SGD عبور نکرده بود.

هنگ کنگ به فکر تبدیل شدن به یک مرکز کریپتو

پل چان، وزیر مالی هنگ کنگ، اشاره کرده است که هنگ کنگ خود را برای تبدیل شدن به هاب ارزهای دیجیتال بعدی آماده می کند. هنگ کنگ دروازه های خود را برای استقبال از مشاغل جدید در این صنعت باز کرده است. علاوه بر این، دولت هنگ کنگ در تلاش است تا مقرراتی را به گونه ای تنظیم کند که با استانداردهای بین المللی هماهنگ باشد. اکثر کشورها از زمان سقوط FTX شروع به تجدید نظر در قوانین کرده‌اند، زیرا این سقوط میلیاردها دلار از صنعت را از بین برده و میلیاردها دلار از سرمایه مشتریان خود را از دست داده است.هنگ کنگ تنظیم صنعت کریپتو را در اولویت قرار داده تا ظاهراً به این مشاغل اجازه رشد دهد. به عنوان مثال، پارلمان هنگ کنگ اخیراً قوانینی را در مورد مبارزه با پولشویی تصویب کرده و سیستم های تأمین مالی تروریسم را نیز هدف قرار داده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx